وقتی قلعه نویی با سه بازیکن غیرمجاز 7 امتیاز گرفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، صحبت امیر قلعه نویی علیه پرسپولیس واکنش های زیادی را در پی داشته است و عده ای از بازی کردن سه بازیکن جدید و غیرقانونی در تراکتورسازی بعد از محرومیت این تیم گفته اند.

وقتی قلعه نویی با سه بازیکن غیرمجاز 7 امتیاز گرفت

به گزارش خبرنگاران ، بعد از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس، امیر قلعه نویی با اشاره به محرومیت تراکتورسازی از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی، اصلاً به سود خود کار نکرد. او در گفت و گویی که با رادیو داشت تأکید کرد که وقتی در تراکتورسازی پنجره بسته شد، چه کردند اما برای پرسپولیس ده پنجره دیگر باز کردند!

این صحبت امیر قلعه نویی حالا واکنش های زیادی را در پی داشته است. عده ای به جدایی او از تراکتورسازی بعد از محرومیت این تیم اشاره نموده اند و عده ای دیگر از بازی کردن سه بازیکن جدید و غیرقانونی در تراکتورسازی بعد از محرومیت این تیم گفته اند.

بعد از اینکه تراکتورسازی از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد، از امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیک زاده به عنوان سه بازیکن جدید در سه بازی خود استفاده کرد. سه مسابقه ای که هفت امتیاز از آن کسب کرد و بعد از آن تعیین شد که استفاده از این سه بازیکن غیرقانونی بوده است. با این حال اما به دلیل اینکه تیم های حریف تراکتور در آن سه مسابقه تا 24 ساعت بعد از بازی های شان نسبت به بازی این بازیکنان اعتراضی نداشتند، مسئله ای برای تراکتورسازی ایجاد نشد.

11

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3057

به "وقتی قلعه نویی با سه بازیکن غیرمجاز 7 امتیاز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی قلعه نویی با سه بازیکن غیرمجاز 7 امتیاز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید