رونمایی از 14 عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، 14 عنوان کتاب با موضوع خاطرات رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی در اردبیل رونمایی می گردد.

رونمایی از 14 عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگاران علی واحد در آئین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل نمایشگاه رزمی - فرهنگی والفجر 8 در اردبیل اظهار کرد: روز شنبه 6 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی و 650 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس رونمایی از این آثار جدید در عرصه ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: پیغام افق اشعار استاد خراسانی پدر شهید، وضعیت قرمز پژوهش بمباران اردبیل، خادمان آسمانی و پرواز با خورشید در خصوص شهدای محرم با موضوع شهید حسین اجاقی که در روز عاشورا متولد و مصادف با عاشورا به شهادت رسیده از جمله آثاری است که در این مراسم از آنها رونمایی خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با اشاره به وجود 33 شهید 13 ساله در استان بیان نمود: ما زندگینامه این شهدا را با عنوان سرداران نوجوان تهیه کردیم تا تقدیم علاقمندان کنیم.

واحد گفت: هر چند نام شهید مرحمت بالازاده در جمع این شهدا بیشتر شناخته شده است اما شهدای 13 ساله این استان چون نگینی بر تارک افتخارات و عظمت این استان شهیدپرور می درخشد.

وی در خصوص تالیف کتاب لمس تماشا با موضوع شهید مدافع حرم اذعان کرد: در این کتاب سعی شده است زندگینامه شهید علی سیفی به رشته تحریر درآمده و تقدیم مخاطبان گردد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل از رونمایی کتاب کانال پنجم به کانال مهدی محمدی اطلاع داد و توضیح داد: در این کتاب نویسنده سعی نموده است تا خاطرات جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس حاج اژدر محمدی دوست را به رشته تحریر درآورده تا علاقمندان در جریان افتخارآفرینی این رزمنده صدیق انقلاب اسلامی قرار گیرند.

واحد ادامه داد: همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای والفجر هشت در حسینیه نمایشگاه برگزار خواهد شد تا یاد و خاطره شهیدان این عملیات غرورآفرین مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد.

وی در خصوص تکمیل موزه دفاع مقدس نیز بیان نمود: 16 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است تا این مجموعه در فازهای بعدی تکمیل شده و به عنوان یک مجموعه ارزشمند مورد بهره برداری قرار گیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14151

به "رونمایی از 14 عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 14 عنوان کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید