آثار مینیاتور ندا سیداشرفی در دزفول به نمایش درآمد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به مناسبت ایام نوروز، نمایشگاهی از آثار مینیاتور ندا سیداشرفی هنرمند دزفولی با عنوان نگارخانه خورشید دراین شهرستان برپا شده است.

آثار مینیاتور ندا سیداشرفی در دزفول به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، این هنرمند خوزستانی درخصوص برپایی نمایشگاه خود گفت: 40 اثر مینیاتور با موضوع مکتب نگارگری اصفهان در ابعاد مختلف با همکاری اداره میراث فرهنگی دزفول و انجمن فرهنگی دزپارس از سوم فروردینماه 98 در خانه تاریخی تیزنو به نمایش درآمده است.

ندا سیداشرفی با اشاره به هدف این نمایشگاه گفت: باتوجه به اینکه هنر مینیاتور در شهرستان دزفول کمتر شناخته شده است، تصمیم گرفتیم تا این نمایشگاه را درایام نوروز در این شهرستان برپا کنیم.

او اضافه نمود: خوشبختانه طی روزهای گذشته گردشگران و بازدیدنمایندگان استقبال خوبی از آثار داشتند؛ ضمن اینکه حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی به همراه معاونان وی و نیز تنی چند از اساتید هنری شناختهشده شهرستان دزفول از جمله بازدیدنمایندگان نمایشگاه بودند.

این هنرمند خوزستانی اعلام کرد: علاقه مندان می توانند هر روز تا انتها تعطیلات نوروزی از ساعت 10 تا 20 با مراجعه به خانه تاریخی تیزنو دزفول، واقع در جاده ساحلی، بین پل قدیم و جدید، جنب مسجد قلعه از این نمایشگاه و آثار بازدید نمایند.

ندا سیداشرفی متولد 1365 در شهرستان دزفول و فارغالتحصیل رشته کامپیوتر است. این هنرمند فعالیت خود در زمینه مینیاتور را از سال 1390 شروع کرد و توانسته است نمایشگاه متعددی در ایران برگزار کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6006

به "آثار مینیاتور ندا سیداشرفی در دزفول به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار مینیاتور ندا سیداشرفی در دزفول به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید