بازداشت 9 نفر به اتهام فروش اقلام و بلیت های جعلی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پلیس مادرید 9 نفر را در ارتباط با فروش اقلام و بلیت های جعلی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بازداشت کرد.

بازداشت 9 نفر به اتهام فروش اقلام و بلیت های جعلی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، پلیس مادرید شش نفر را به اتهام پخش اقلام جعلی مرتبط با بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را بازداشت کرد. بازی که فردا شب (شنبه) میان تیم های لیورپول و تاتنهام در استادیوم اتلتیکوی شهر مادرید برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، تحقیقات پلیس اسپانیا در شهر مادرید از زمانی شروع شد که اطلاعاتی مبنی بر سفارش تی شرت و شال هایی با لوگوی 2 تیم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا و تیم های شرکت کننده در لیگ اسپانیا توسط یک شرکت در پرتغال دریافت کردند. این محصولات تقلبی سپس توسط فروشگاه های اینترنتی یا کسانی که اطراف استادیوم ها حضور دارند به فروش رفته اند. پلیس مادرید در زمان جستجوی خود به 2 هزار اقلام مختلف مرتبط با بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. این اقدام با مشارکت سرویس های امنیتی پرتغال نیز صورت گرفت و آنها نیز در شهر براگا پیروز به کشف 13 هزار اقلام تقلبی شدند.

همچنین پلیس مادرید در ادامه اقدامات خود 3 نفر با تابعیت ایتالیایی را در طول هفته جاری به اتهام فروش بلیت های جعلی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بازداشت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8220

به "بازداشت 9 نفر به اتهام فروش اقلام و بلیت های جعلی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 9 نفر به اتهام فروش اقلام و بلیت های جعلی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید