کارنامه و اتفاقی نو؛ راه اندازی سرویس کارشناسی خودرو در کرج

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تقریباً از زمانی که به خاطر داریم، خرید و فروش خودرو همواره با پیچیدگی های عجیب و خاصی روبرو بوده است. در واقع، اینکه نکته به طور غریزی در ذهن ما ثبت شده که اگر شخصی ناآشنا به بازار بخواهد خودرو معامله کند، به احتمال زیاد متحمل ضررهای اقتصادی زیادی می گردد و در آخر هم ممکن است خودرویی دستکاری شده تحویل بگیرد.

کارنامه و اتفاقی نو؛ راه اندازی سرویس کارشناسی خودرو در کرج

نکته جالب اینجاست که بسیاری از ما دقیقاً در همین موقعیت قرار داریم: اطلاعات کافی از بازار خودرو نداریم، با مسائل فنی خودرو آشنا نیستیم یا حتی دوست و آشنایی نداریم که بتواند در این زمینه به ما یاری کند. حالا اگر به عنوان چنین شخصی بخواهیم خودرویی را معامله کنیم، چگونه می توانیم از سلامت آن مطمئن شویم؟ چگونه می توانیم مطمئن شویم که خودرویی که قصد خریدش داریم قیمتی منصفانه دارد؟

اینجاست که اهمیت سرویس کارشناسی خودرو کارنامه معین می گردد؛ سرویسی که وظیفه دارد به عنوان فردی بی طرف، این پیچیدگی ها و دشواری های معامله خودرو را به حداقل برساند.

سرویس دهی کامل در تهران و کرج

به طور خلاصه، کارنامه یک سرویس کارشناسی خودرو در محل است که تا مدتی پیش فقط در تهران فعالیت می کرد. با این حال، کارنامه به تازگی محدوده فعالیت خود را گسترش داده و هم اکنون در محدوده شهر کرج نیز سرویس دهی دارد. به این ترتیب، از این پس خریداران و فروشندگانی هم که احتیاج به کارشناسی خودرو در محدوده شهر کرج دارند، می توانند از خدمات کارنامه استفاده نمایند و با اطمینان خاطر بیشتر و خیال راحت تر خودرویشان را معامله نمایند.

برای همین ما توصیه می کنیم اگر شما هم قصد خرید خودرو دارید، بهتر است بعد از پیدا کردن آگهی موردنظرتان روی خبرنگاران و قبل از اقدام به معامله، درخواست کارشناسی خودروی کارنامه را ثبت کنید.

با ثبت درخواست شما، کارشناسانِ کارنامه در کمتر از یک ساعت خودروی مورد نظرتان را آنالیز و کارشناسی می نمایند و با ارائه یک گزارش کامل از شرایط سلامت آن، به شما مشاوره تخصصی می دهند.

ارائه گزارشی جامع و تخصصی

شاید این سوال مطرح گردد که کارشناسان کارنامه چه مواردی را آنالیز نموده و درباره آن ها گزارش می دهند؟ در جواب باید گفت که در گزارش کارنامه (که صحت و درستی آن توسط کارشناسان تضمین می گردد) بیش از 436 آیتم در خودرو را آنالیز می گردد و کارشناسان مواردی چون لاستیک ها، فضای داخلی و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان، ترمز، آپشن ها و اسناد و مدارک را کارشناسی نموده و به شما در تصمیم گیری درست یاری می نمایند.

با استفاده از سرویس کارشناسی کارنامه شما به عنوان خریدار دیگر احتیاجی به بازدید حضوری ندارید و فقط کافیست هماهنگی های لازم جهت اعزام کارشناس را با فروشنده انجام دهید. از این جا به بعد، کارنامه تمام مزایا و معایب خودروی موردنظرتان را آنالیز نموده و به شما منتقل می نماید.

از طرف دیگر، اگر قصد فروش خودرو داشته باشید، کارنامه دستیاری متخصص برای معامله ماشین تان است. شما به عنوان فروشنده می توانید گزارش کارشناسی خودروی خود را به آگهی فروش ضمیمه کنید. همین کار باعث می گردد که مشتریان به جای تماس های مکرر و پرسیدن سوالات فنی، نگاهی به گزارش کارنامه بیاندازند و فقط افرادی که خریدار واقعی هستند با شما ارتباط بگیرند. در این صورت دیگر مجبور نیستید به سوالات تک تک خریداران جواب دهید؛ چون گزارش کارنامه به همه این سوالات پاسخ می دهد.

قیمت گذاری واقع بینانه و درست

نقش دیگری که کارنامه در فروش ماشین شما دارد، برآورد قیمت واقع بینانه است. این کار به شما یاری می نماید تا خودرویتان را به قیمت آگهی کنید. در حال حاضر که سایت های خرید و فروش خودرو مجبور به حذف قیمت ها شده اند، این موضوع بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

در سرانجام باید بگوییم ضمیمه کردن گزارش کارشناسی خودرو کارنامه روی آگهی تان در خبرنگاران، باعث می گردد خریدار بیشتر به شما اعتماد کند و خودروی تان راحت تر و سریع تر به فروش برسد.

فرقی ندارد خریدار باشید یا فروشنده، کارنامه به عنوان نماینده شما، فرآیند معامله را آسان نموده و سرعت می بخشد و فرصت یک معامله برد-برد و دلچسب را برایتان فراهم می نماید.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: دیوار
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33062

به "کارنامه و اتفاقی نو؛ راه اندازی سرویس کارشناسی خودرو در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه و اتفاقی نو؛ راه اندازی سرویس کارشناسی خودرو در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید