پازاج، اشکانی را برکنار کرد و خودش انتخاب شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با خداحافظی غیرمنتظره علی اشکانی ازسرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی و جانشینی موقت احد پازاج، مدیر تیم های ملی در راس هرم فنی فرنگی کاران همراه شد.

پازاج، اشکانی را برکنار کرد و خودش انتخاب شد

به گزارش خبرنگاران ، جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با خداحافظی غیرمنتظره علی اشکانی از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی و جانشینی موقت احد پازاج، مدیر تیم های ملی در راس هرم فنی فرنگی کاران همراه شد. در جلسه ویژه شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از ارائه گزارش از سوی احد پازاج، مدیر تیم ملی کشتی فرنگی و اعضای شورای فنی در خصوص ادامه یا قطع همکاری با علی اشکانی، تصمیم گیری شد.

بر همین اساس در این جلسه قرار شد با توجه به گزارش مدیر تیم ملی و گزینه های او برای سرمربیگری تیم ملی، تصمیم بر این شد، علی اشکانی دیگر به کار خود در تیم ملی به عنوان سرمربی ادامه ندهد و فعلا تا اطلاع ثانوی، احد پازاج، مدیر تیم ملی به عنوان جانشین علی اشکانی، سرمربیگری تیم ملی را بر عهده دارد.

برهمین اساس، احد پازاج به اعضای شورای فنی اعلام نموده پنج یا شش گزینه برای سرمربیگری تیم ملی در اختیار دارد که نهایتا ظرف یک هفته آینده سرمربی تیم ملی با نظر شورای فنی انتخاب می گردد.

بهرام مشتاقی با تایید این خبر می گوید: در این جلسه علی اشکانی حضور نداشت. مدیر تیم ملی گزارش خود را ارایه کرد و پس از بحث های اجرا شده مقرر شد خود پازاج با توجه به اتمام قرارداد علی اشکانی، سرمربی گری تیم ملی را تا اطلاع ثانوی برعهده داشته باشد. ظرف هفته آینده سرمربی تیم ملی از بین گزینه هایی که مدیر تیم های ملی معرفی می نماید، با نظر شورای فنی انتخاب گردد. محتمل است اشکانی هم مجدداً جزء گزینه های پیشنهادی باشد.

5، 290

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 454

به "پازاج، اشکانی را برکنار کرد و خودش انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پازاج، اشکانی را برکنار کرد و خودش انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید