مبعلی می خواهد دستیار قطبی گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سمیرا شیرمردی، ایمان مبعلی که این روزها به عنوان بازیکن- مربی در اختیار استقلال خوزستان است، چند روزی است که ساز جدایی کوک نموده و به باشگاه گفته که میخواهد جدا گردد. مبعلی که خیلی دوست دارد با افشین قطبی کار کند، حالا با پیشنهاد مربیگری در فولاد خوزستان روبرو شده که همین مساله باعث شد او بهانه های مختلفی برای جدایی از استقلال خوزستان بیاورد؛ بهانه برای جدایی و رفتن به فولاد خوزستان. این بهانه ها در حالی مطرح شده که استقلال خوزستان این روزها شرایط خوبی ندارد و مسئولان باشگاه روی مبعلی به عنوان کاپیتان و البته دستیار کریم بوستانی حساب باز کردند. با این شرایط به نظر می رسد مبعلی کار سختی برای رسیدن به هدفش دارد.

مبعلی می خواهد دستیار قطبی گردد

ایمان مبعلی که به عنوان بازیکن- مربی در کنار استفلال خوزستان بود، ساز جدایی کوک نموده. مبعلی فصل گذشته در فولاد خوزستان شرایط چندان خوبی نداشت که با پیشنهاد مربیگری در این تیم روبرو شد. سیروس پورموسوی خیلی دوست داشت مبعلی به عنوان دستیار کنارش باشد اما او قبول نکرد. هافبک باتجربه ایذه ای دوست داشت باز هم بازی کند. انگار خیلی برایش سخت بود فوتبال را کنار بگذارد و از مستطیل سبز بیرون بیاید. به همین دلیل ترجیح داد جایی برود که بازی کند. ایمان مبعلی که شرایط چندان خوبی نداشت، پیشنهاد خوبی هم دریافت نکرد. اکثر تیم هایی که به سراغش می رفتند لیگ یکی بودند.

او بیرون مانده بود که بعد از آغاز لیگ برتر، به استقلال خوزستان ملحق شد. در استقلال خوزستان بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و سعی کرد به عنوان بزرگتر تیم، در زمین به بازیکنان یاری کند تا هم اعتماد به نفس بالاتری پیدا نمایند و هم تیم نتایج بهتری بگیرد. استقلال خوزستان آغاز خوبی هم داشت اما بعد از آن، رفته رفته نتایج عجیبی رقم می خورد. شکست با گل های زیاد و البته تکرار آن در چند بازی. این اتفاق باعث تغییر کادرفنی استقلال خوزستان شد. با رفتن داریوش یزدی، دستیاران این سرمربی هم آبی های اهوازی را ترک کردند.

بعد از آن قرار بود سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان گردد که این سرمربیگری چند ساعت هم طول نکشید و به خاطر یک سری اتفاقات و دعوا و درگیری در اردوی تیم، پورموسوی هم جدا شد. با این شرایط و وقتی تنها یک روز تا بازی با استقلال تهران باقی مانده بود، کریم بوستانی برگشت و سرمربی شد که او هم ایمان مبعلی را به عنوان دستیار انتخاب کرد. مبعلی که در این مقطع مصدوم بود از پیشنهاد مربیگری مسرور شد و کارش را آغاز کرد. او خیلی انگیزه داشت تا استقلال خوزستان را از خطر سقوط نجات دهد اما در روزهای بدی که تیمش می گذارند، فولاد خوزستان به سراغ افشین قطبی رفت و او را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

با این اتفاق، مبعلی اظهار داشت دوست دارد در فولاد خوزستان یا استقلال از فوتبال خداحافظی کند. مبعلی انگار خیلی دوست داشت به فولاد برگردد اما فولادی ها به او نیازی نداشتند و تمایلی نشان نمی دادند. مبعلی ناامید شده بود که ناگهان خبر رسید قطبی از باشگاه خواست، عزیز فریسات و موسی سواری را از کادرفنی کنار بگذارد. با این اتفاق کاملا معلوم بود فولادی ها به سراغ یک مربی بومی می روند تا او را به دستیار قطبی نمایند. در ابتدا خیلی ها فکر می کردند نعیم سعداوی دستیار قطبی خواهد شد اما سعداوی مدیرفنی شد. به همین دلیل ظاهرا گزینه های دیگر آنالیز شد که به ایمان مبعلی رسیدند. -

مبعلی هم که شرایط استقلال خوزستان را امیدوارنماینده نمی بیند، خیلی زود ساز جدایی را کوک کرد. او در چند تمرین اخیر تیمش حاضر نشد و مسائل تیم را بهانه کرد تا جدا گردد. مسائلی مثل کسر امتیاز، خطر سقوط به لیگ یک و البته بی پولی. این در حالی است که گروه ملی تا الان 50 درصد از مبلغ قراردادهای اعضای تیم را پرداخت نموده. به هر حال مبعلی تصمیم خود را گرفته و می خواهد جدا گردد و به فولاد خوزستان برود. او با این تصمیم، حالا باید از فوتبال هم خداحافظی کند. چراکه فولادی ها به عنوان بازیکن به مبعلی نیازی ندارند و فقط او را به عنوان مربی و دستیار قطبی می خواهند. مبعلی با وجود اینکه گفته بود دوست دارد با استقلال یا فولاد خوزستان از فوتبال خداحافظی کند، حالا مجبور است با تیم آبی اهوازی به فوتبال خود سرانجام بدهد.

مبعلی اگرچه خداحافظی از فوتبال را سخت می داند اما به خوبی درک می نماید که شاید دیگر چنین فرصتی نصیبش نگردد که مربیگری را در کنار یک مربی باتجربه و نسبتا پیروز آغاز کند. به خاطر همین به باشگاه استقلال خوزستان اعلام نموده، تصمیمش برای جدایی قطعی است و دیگر فوتبال هم بازی نخواهد کرد. حالا باید دید استقلال خوزستان چه واکنشی نسبت به این مساله نشان می دهد. چراکه این تیم با کمبود بازیکن روبرو است و البته پنجره نقل و انتقالاتی که توسط فیفا بسته شده. با این شرایط و با توجه به اینکه مبعلی هم 50 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نموده، باید دید باشگاه استقلال خوزستان با این جدایی موافقت می نماید یا نه. ضمن اینکه این را هم باید در نظر گرفت که کریم بوستانی در حال حاضر هیچ دستیاری جز ایمان مبعلی ندارد.

9-1

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3762

به "مبعلی می خواهد دستیار قطبی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبعلی می خواهد دستیار قطبی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید