عبدالله زاده: کی روش خیلی به من لطف داشت، تمرینات ویلموتس به روز است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، احمد عبدالله زاده، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تمرینات سرمربی این تیم را مطلوب و به روز توصیف کرد.

عبدالله زاده: کی روش خیلی به من لطف داشت، تمرینات ویلموتس به روز است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد عبدالله زاده، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که در اردوی تیم ملی حضور دارم. مربی جدید تیم ملی در اولین اقدام نفراتی از لیگ برتر را به اردو دعوت نموده است که نشان می دهد او شناخت خوبی از بازیکنان جوان لیگ پیدا نموده است. متأسفانه چندین سال به تیم ملی دعوت شدم، اما در لیست نهایی نبودم که امیدوارم سال جاری شرایط فرق کند و بتوانم در لیست نهایی باشم.

وی در خصوص تفاوت تمرینات کی روش و ویلموتس، گفت: هنوز شناخت زیادی از تمرینات ویلموتس پیدا ننموده ام و فقط دیروز زیر نظر ایشان تمرین کردیم که البته تمرینات شان نشان داد به روز است. کی روش هم مربی خیلی خوبی بود و امیدوارم زیر نظر ویلموتس نیز بهترین عملکرد را داشته باشم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به آینده خودش در تیم ملی خاطر نشان کرد: واقعاً جا دارد ابتدا از کی روش تشکر کنم که به من خیلی لطف داشت. برای آینده هم سعی می کنم بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشم تا شرایط بهتری در تیم ملی پیدا کنم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9900

به "عبدالله زاده: کی روش خیلی به من لطف داشت، تمرینات ویلموتس به روز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله زاده: کی روش خیلی به من لطف داشت، تمرینات ویلموتس به روز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید