خبرنگاران دستگیری 240 دزد در شهرستان قدس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار در راستای افزایش امنیت اجتماعی در این شهرستان، گفت: در این طرح 240 نفر از سارقان دستگیر شدند و 72 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

خبرنگاران دستگیری 240 دزد در شهرستان قدس

سرهنگ شاهپور فلاحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان ذوالفقار به شکل نقطه ای و منطقه ای در چند نوبت اجرا شد و این سارقان پس از جمع آوری اخبار و اطلاعات مورد احتیاج و با هماهنگی با مرجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

به گفته وی در این عملیات تعدادی از اموال سرقتی از جمله لوازم خانگی، قطعات و محتویات داخل خودرو همچنین 32 دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ فلاحی همچنین افزود: اخیرا با اجرای طرح های متعدد 183 نفر از خرده فروشان موادمخدر، سه عضو شبکه تهیه و توزیع و 177 نفر از معتادان متجاهر شهرستان نیز دستگیر شدند و حدود 64 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشفیات در زمینه قاچاق کالا نیز توضیح داد: حدود 10 میلیارد ریال مواد اولیه ساخت انواع چسب و مواد اولیه خارجی، هفت میلیارد ریال اقلام خارجی دینام و کمپرسور یخچال های بستنی ساز و 72 هزار لیتر سوخت قاچاق در این طرح توسط همکاران پلیس آگاهی کشف شد.

قدس از شهرستان های غرب استان تهران است که در کیلومتر 20 بزرگراه فتح و مجاورت استان البرز و راه آهن تهران ـ تبریز قرار گرفته است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37963

به "خبرنگاران دستگیری 240 دزد در شهرستان قدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری 240 دزد در شهرستان قدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید