تداوم هوای سرد در زنجان ، شهر ارمغان خانه سفیدپوش شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، احدیاغموری در مصاحبه با خبرنگاران به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره نمود و گفت: آسمان استانی ابری خواهد بود و از بعدازظهر بر پوشش ابرها افزوده می گردد.

تداوم هوای سرد در زنجان ، شهر ارمغان خانه سفیدپوش شد

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از چند روز گذشته وارد استان شده است، اظهار کرد: بارش ها در ارتفاعات به صورت برف است و مه جاده ها و گردنه های کوهستانی را فرا گرفته و سامانه بارشی تا روز دوشنبه در استان فعال است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده اشاره نمود و گفت: سرعت وزش باد بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و به شهروندان زنجانی توصیه می گردد از تردد در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان فرسوده خودداری نمایند.

یاغموری تأکید کرد: خوشبختانه دیروز شهر ارمغان خانه سفیدپوش شد و بارش برف تا 5 سانتی متر هم رسیده است.

وی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره نمود و گفت: دمای هوای استان زنجان از چند روز گذشته در استان کاهش یافته و این افت دما تا روز دوشنبه ادامه دارد و هوا سردتر می گردد و در صبحگاه و شامگاه شاهد هوای سردی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به دمای فعلی شهر زنجان اشاره نمود و گفت: دمای فعلی شهر زنجان 4 درجه سانتی گراد است که نسبت به روزگذشته یک درجه سرد شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2951

به "تداوم هوای سرد در زنجان ، شهر ارمغان خانه سفیدپوش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم هوای سرد در زنجان ، شهر ارمغان خانه سفیدپوش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید