بستر سرمایه گذاری وفعالیت مالی در روستاهای استان مرکزی مهیااست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده عصر روز آدینه در بازدید از یک کارگاه صنعتی در روستای ابراهیم آباد اراک گفت: روستای ابراهیم آباد از ظرفیت های خوبی برخوردار است و می تواند در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعتی از این ظرفیت ها بهره مند گردد.

بستر سرمایه گذاری وفعالیت مالی در روستاهای استان مرکزی مهیااست

وی اضافه کرد: روستای ابراهیم آباد با ظرفیت هایی که در خود دارد می تواند به زودی در راستا توسعه و رونق مالی قرار بگیرد و در حوزه های مختلف یکی از روستاهای سرآمد اراک و استان مرکزی باشد.

استاندار مرکزی بیان داشت: استان مرکزی برای پذیرش سرمایه گذارانی که به دنبال فعالیت در روستاها هستند آمادگی دارد و حضور این سرمایه گذاران می تواند نوید رونق و توسعه روستاها باشد.

آقازاده با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان تمام کوشش خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند؛ اما با حمایت های مردم و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام توطئه هایشان نقش بر آب شد و امروز شاهد برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب ناب اسلامی هستیم که این موضوع به شدت دشمنان را مایوس و ناامید نموده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4417

به "بستر سرمایه گذاری وفعالیت مالی در روستاهای استان مرکزی مهیااست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستر سرمایه گذاری وفعالیت مالی در روستاهای استان مرکزی مهیااست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید