بحران 48 ساعته تمام شد: استراماچونی و استقلال ادامه می دهند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بحران 48 ساعته استقلال با استراماچونی تمام شد و خبرنگار ایتالیایی نزدیک به سرمربی استقلال نوشت که او با باشگاه به توافق تازه ای رسیده است.

بحران 48 ساعته تمام شد: استراماچونی و استقلال ادامه می دهند

دی مارتزیو روزنامه نگار ایتالیایی که در روزهای اخیر با انتشار اخباری پیرامون استراماچونی و مساله جدایی او از استقلال، نگاه ها را معطوف به این مربی نموده بود، امروز با انتشار گزارشی در سایت شخصی خود شایعات پیرامون جدایی سرمربی سابق اینتر را رد کرد. او نوشت:

کافی بود تا استراماچونی درباره خداحافظی احتمالی اش صحبت کند تا طرفداران استقلال به حرکت دربیایند، ابتدا با اعتراض مقابل ساختمان باشگاه و سپس با مصاحبه ای از سوی مدیرعامل باشگاه که در مصاحبه ای به رسانه های ایران گفت که استراماچونی سرمربی ما باقی خواهد ماند؛ آن هم در سرانجام یک گفت و گوی از راه دور میان باشگاه استقلال و فدریکو پاستورلو ایجنت استراماچونی که برای روشن شدن ایده های طرفین انجام شد.

دی مارتزیو در شرح شرایط نوشته : سرمربی سابق اینتر درباره جاه طبی باشگاه استقلال به طور خاص با اتفاقاتی که در خصوص انتقال درامه، پوچارلی، میلیچ رخ داد،دچار تردید شده بود.همچنین مسائل مربوط به سازماندهی تیم هم موجب نگرانی سرمربی استقلال شده بود . وعده هایی به مانند مساله مدیر ورزشی یا نداشتن مرکز تمرین مناسب که به زبان آمده اما حل نشده اند آن هم در شرایطی که لیگ برتر ایران هفته آینده شروع می شود .در این شرایط اگرچه استراماچونی تهدید به خداحافظی کرد اما مدیریت استقلال از این فرصت استفاده نموده و با وعده اینکه مسائل را در این مدت کوتاه حل خواهد کرد، استراماچونی را در استقلال نگه داشت. با این وصف استراماچونی حداقل در حال حاضر در ایران ماندنی است و حالا همه چیز به باشگاه برمی شود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11491

به "بحران 48 ساعته تمام شد: استراماچونی و استقلال ادامه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران 48 ساعته تمام شد: استراماچونی و استقلال ادامه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید