انجمن دوومیدانی در دانشگاه آزاد تشکیل می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی این مرکز برای راه اندازی انجمن دوومیدانی و حضور پرقدرت تیم های مردان و بانوان این دانشگاه در لیگ دوومیدانی اطلاع داد.

انجمن دوومیدانی در دانشگاه آزاد تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی و سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ملاقات و گفت وگو کردند.

در این نشست، لشگری با بیان دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در ورزش دانشگاهی و حرفه ای، از صندلی ویژه ای برخوردار و یار و یاور ورزش ملی بوده است، اسم کرد: سال گذشته با وجود پاندمی کرونا، تیم های باشگاه این دانشگاه، تنور لیگ های مختلف کشور را گرم نموده و ضمن افزایش شور و نشاط فرهنگی و ورزشی نتایج درخشانی کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی و دبیری مهدی علی نژاد، نگاه مثبتی به تیم داری در رشته دوومیدانی به اسم ورزش پایه و پر مدال المپیک دارد، گفت: با توجه به حضور دانشجویان باانگیزه و بعلاوه دانش آموزان مستعد در مدرسه های سما، کوشش برای حضور پرقدرت تیم های مردان و بانوان این دانشگاه در لیگ دوومیدانی 1400 شروع شده است.

لشگری ادامه داد: راه اندازی انجمن دوومیدانی، برگزاری رقابت های دوومیدانی رده های پایه و استعدادیابی در مدرسه های سما، برگزاری مسابقه های منطقه ای و کشوری با توجه به مکان های استاندارد ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون دوومیدانی، میزبانی از تیم های ملی و بعلاوه توسعه این رشته ورزشی را از جمله برنامه های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد ورزش پایه برشمرد.

بعلاوه رئیس فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش کشور، علمی و دلسوزانه است، حضور تیم های دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی را در لیگ های دوومیدانی جوانان و بزرگسالان کشور حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشینه بسیار درخشانی در ورزش کشور دارد و به حتم سال جاری هم حضور تیم های دختران و پسران این دانشگاه در لیگ دوومیدانی، سطح کیفی مسابقه ها را ارتقا خواهد داد.

صیامی اعلام کرد: کوشش می کنیم هر چه زودتر تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد و اردوهای تدارکاتی تیم های ملی دوومیدانی در مکان های ورزشی این دانشگاه که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، برگزار گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به حضور لشگری، نقش پررنگ تر و پربارتری در توسعه رشته دوومیدانی، نسبت به گذشته داشته باشد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60121

به "انجمن دوومیدانی در دانشگاه آزاد تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن دوومیدانی در دانشگاه آزاد تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید