نگاهی به آمار دروازه بان سپاهانی ها در نیم فصل نخست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سپاهانی ها امیدوارند با در اختیار داشتن پیغام نیازمند بتوانند آمار خوبی را در انتها فصل رقم بزنند.

نگاهی به آمار دروازه بان سپاهانی ها در نیم فصل نخست

به گزارش ، یکی از ضعف های سپاهان در چند فصل اخیر، نبود یک گلر مطمئن در چارچوب دروازه این تیم بوده است. آن ها برای حل این مشکل بزرگ، پیغام نیازمند را به خدمت گرفتند.

دروازه بان جوان وآینده دار فصل قبل باشگاه پیکان، در لیگ هجدهم جانشین ابراهیم عالمه گلر سوری سابق سپاهان شد تا نگرانی های امیر قلعه نویی در کلیدی ترین پست تیمش، به طور کامل رفع شود.

زردپوشان دیار زاینده رود، نزدیک به یک دهه قبل گلر شایسته و نامداری چون آرمناک پطروسیان را درون دروازه خود می دیدند ولی در سالیان اخیر آن ها از فقدان یک گلر خوب در چارچوب دروازه تیمشان، رنج می بردند. مدیریت سپاهان و امیر قلعه نویی، خرید یک گلر مطمئن و باثبات که بتواند دروازه آن ها را برای سالیان متمادی بیمه کند، در اولویت فعالیت های نقل و انتقالاتی خود قرار دادند و گزینه مناسب آن ها کسی جز پیغام نیازمند نبود. دروازه بان جوانی که رحمان احمدی باتجربه را در پیکان به نیمکت دوخت و با درخشش خود، راهی یکی از برترین تیم های باشگاهی فوتبال ایران شد.

نیازمند تاکنون در تمامی بازی های تیم سپاهان در لیگ برتر حاضر بوده و با 1350 دقیقه حضور در این تیم، بالاتر از بازیکنانی چون مهدی کیانی (1260 دقیقه) و سجاد شهباز زاده (1216 دقیقه) قرار گرفته است. وی موفق به ثبت 6 کلین شیت نیز شده و از این نظر در رده چهارم برترین گلرهای ایران، در نیم فصل نخست لیگ برتر قرار گرفته است.

نیازمند در هر بازی به طور متوسط 0.8 گل دریافت نموده و درصد مهار او نیز نزدیک به 77% بوده است. گلر 193 سانتیمتری باشگاه سپاهان در اوایل فصل، تا حدی متزلزل نشان می داد ولی هرچه لیگ به جلو می رفت، او نیز خود را با فضای تیم جدیدش بیشتر وفق می داد. شاید بتوان یکی از بهترین بازی های او درسپاهان را در دیدار شش امتیازی این تیم برابر پدیده دانست که براساس آمارهای متریکا، او در این بازی 5 مهار و 2 خروج موفق داشت و نقش پررنگی در برد شیرین تیم امیرقلعه نویی برابر یحیی گل محمدی داشت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3284

به "نگاهی به آمار دروازه بان سپاهانی ها در نیم فصل نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به آمار دروازه بان سپاهانی ها در نیم فصل نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید