نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین فعالیت خود را شروع کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در آستانه فصل بازگشایی مدارس روز دوشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی نمایشگاه فروش پاییزه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین فعالیت خود را شروع کرد

نمایشگاه پاییزه ویژه ماه مهر در آستانه بازگشایی مدارس در قزوین با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان در هفته سوم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار گردیده است.

در این نمایشگاه کالاهایی شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر و وسایل مورد احتیاج دانش آموزان عرضه گردیده است.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در حاشیه مراسم افتتاح در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: مهمترین هدف از برپایی این نمایشگاه تنظیم بازار، تعدیل قیمتها و تامین احتیاجهای اساسی مردم بویژه در حوزه لوازم تحریر، کیف و کفش و پوشاک، عرضه مستقیم کالا توسط فراوری نمایندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و امکان دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد احتیاج است.

طاهرخانی یادآور شد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأئید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بازرسان این سازمان بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.

نمایشگاه پاییزه، کیف و کفش و لوازم التحریر از 19 تا 23 شهریور ماه برپاست و علاقمندان می توانند برای خرید وسایل مورد احتیاج خود از ساعت 16 تا 22 به محل نمایشگاه واقع در بلوار نوروزیان، جنب صدا وسیما مراجعه نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 884

به "نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین فعالیت خود را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین فعالیت خود را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید