ماجرای پیچیده انتخاب سرمربی در نساجی، از عقد قرارداد تا عدم اعلام رسمی!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، انتخاب سرمربی جدید در تیم نساجی به یک پروسه فرسایشی تبدیل شده و با وجود وعده چندین باره مسئولان باشگاه، همچنان خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

ماجرای پیچیده انتخاب سرمربی در نساجی، از عقد قرارداد تا عدم اعلام رسمی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسئولان باشگاه نساجی مازندارن پس از استعفای دوباره جواد نکونام مذاکرات جدی خود را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم شروع کردند و در گام نخست هم با محمد تقوی، سرمربی پیشین تیم تراکتورسازی تبریز به توافقات اولیه دست یافتند. پس از این اتفاق و در حالی که همه انتظار داشتند این مربی مازندرانی قرارداد خود را به زودی با این باشگاه نهایی کند، به یکباره همه چیز بر هم خورد و تقوی ایران را ترک کرد.

از قرار معلوم ماجرا از این قرار است که فرهاد صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی به دلیل معین نبودن وضعیت قرارداد محمد تقوی با باشگاه تراکتورسازی (عدم قبول رسمی استعفای او از سوی باشگاه تراکتورسازی)، قید همکاری با این مربی را زده و سراغ گزینه های دیگر رفته است، اتفاقی که با توجه به مذاکرات این باشگاه با گزینه های مختلف، خیلی زود هم به نتیجه رسید و باشگاه مازندرانی به سرعت با فیروز کریمی، سرمربی پیشین تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز به توافق رسید و حتی گفته می گردد قرارداد کریمی با باشگاه مازندرانی نیز تا انتها فصل جاری به امضا رسیده است.

با تمام این اتفاقات اما باشگاه نساجی بنا به دلایلی نامعلوم همچنان از اطلاع رسانی دقیق در این مورد خودداری می نماید و با وجود وعده مدیران باشگاه و توافق نهایی با فیروز کریمی، فعلاً هیچ خبر رسمی درباره سرمربی آینده سرخپوشان قائمشهری منتشر نشده است.

تیم نساجی در نیم فصل نخست لیگ برتر با 16 امتیاز در رده دهم جدول نهاده شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3777

به "ماجرای پیچیده انتخاب سرمربی در نساجی، از عقد قرارداد تا عدم اعلام رسمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پیچیده انتخاب سرمربی در نساجی، از عقد قرارداد تا عدم اعلام رسمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید