قلبم می گوید پرسپولیس با حمایت هوادارانش قهرمان آسیا می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد صادقی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص بازی برگشت فینال قهرمانان آسیا بین تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: مهاجمان پرسپولیس باید قدر موقعیت های خود را در چنین دیدار حساسی بدانند.این تیم با وجود تمام مشکلاتی که دارد زحمت کشیده تا به اینجا رسیده، حالا نباید روی سهل انگاری نایب قهرمان گردد. قلبم می گوید این تیم پیروز می گردد و قهرمان خواهد شد.

قلبم می گوید پرسپولیس با حمایت هوادارانش قهرمان آسیا می گردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شاید شانس کاشیما روی کاغذ بیشتر از پرسپولیس باشد، چون آنها در دیدار رفت موفق شدند دو گل بزنند و تیم آماده و کاملی را در اختیار دارند اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس با همین وضعیتش بارها توانست تیم های غرب آسیا را در استادیوم آزادی ناکام بگذارد. من فکر می کنم طرفداران پرسپولیس نقش اساسی در بازی فردا دارند، باید کنترل بازی را با تشویق های خود در اختیار بگیرند.

صادقی درباره اهمیت تشویق تماشاگران پرسپولیس در بازی با کاشیما توضیح داد: وقتی بازی کنید متوجه می شوید تشویق طرفدار چه تاثیری روی روند فنی شما می گذارد. در چنین بازی های حساس استرس به بازیکن غلبه می نماید و اگر تماشاگر نتواند به بازیکن اعتماد به نفس بدهد، تیم به مشکل می خورد.

وی در خاتمه اعلام کرد: شانس پرسپولیس کم نیست، خودم معتقدم آنها می توانند قهرمان آسیا شوند، فقط کافی است دقت بازیکنان در ارسال پاس و زدن ضربات آخر کافی باشد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2300

به "قلبم می گوید پرسپولیس با حمایت هوادارانش قهرمان آسیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلبم می گوید پرسپولیس با حمایت هوادارانش قهرمان آسیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید