فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مراحل ابتدایی جام حذفی را دوست ندارم، لئونسا با خطاهایش کارمان را سخت نموده بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال دنیا - ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا با وجود پیروزی تیمش در خانه تیم لئونسا از اتفاقاتی که در این بازی رخ داد چندان راضی نبود.

فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مراحل ابتدایی جام حذفی را دوست ندارم، لئونسا با خطاهایش کارمان را سخت نموده بود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا در خانه تیم دسته سومی لئونسا به زحمت موفق به کسب پیروزی شد و با گل دقیقه 91 کلمان لنگله بازی را برد.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از این بازی به انتقاد از رویکرد بازی حریف و البته آسان گیری داور در مورد این تیم انتقاد داشت.

سرمربی 54 ساله بارسلونا در نشست خبری پس از مسابقه گفت: حریف بسیار انگیزه داشت و البته به میزان زیادی از آسان گیری (داور) برخوردار بود. آنها در 10 دقیقه اول 15 بار روی بازیکنان ما خطا کردند. بازی شان خوب و البته بسیار جنگنده بود. به نظر من این بدترین بازی هر سال است، منظورم اولین بازی جام حذفی هر فصل است چون این بازی همیشه بسیار سخت است. من درباره تیم مان چیزهای خوب زیادی دیده ام. ما با تیمی طرف بودیم که همیشه با فلسفه ای متضاد بازی می کرد. جدول رده بندی لالیگا

والورده ادامه داد: من خیلی به این بازی ها علاقمند نیستم. در جام حذفی حریفان (تیم های کوچکتر) همیشه دو برابر حالت عادی کوشش می نمایند و بسیار متفاوت از تیم هایی هستند که در لالیگا بازی می نمایند. در این بازی ها همیشه استرس تان بیشتر است. ما بازی را بردیم اما هنوز تکلیف این مصاف تعیین نشده است. لئونسا بازی بسیار خوبی انجام داد اما هنوز صعود ما قطعی نشده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2121

به "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مراحل ابتدایی جام حذفی را دوست ندارم، لئونسا با خطاهایش کارمان را سخت نموده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مراحل ابتدایی جام حذفی را دوست ندارم، لئونسا با خطاهایش کارمان را سخت نموده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید