سولسشایر: هیچ کس بهتر از فرگوسن نمی تواند مرا هدایت کند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی جدید منچستریونایتد می گوید سرمربی سابق شیاطین سرخ بهترین گزینه برای مشورت دریافت جهت راهنمایی پرافتخارترین تیم جزیره است.

سولسشایر: هیچ کس بهتر از فرگوسن نمی تواند مرا هدایت کند

به گزارش خبرنگاران ، اولگنار سولسشایر که دو روز پیش به دنبال اخراج ژوزه مورینیو فعالیت خود را به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال منچستریونایتد شروع کرد، در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان فرمانده شیاطین سرخ، اظهار داشت که قصد دارد از اسطوره باشگاه من یونایتد، سرالکس فرگوسن برای هدایت این تیم یاری بگیرد.

سولسشایر که بهترین سال های دوران بازیگری خود را زیر نظر فرگوسن تجربه کرد و در سال 1999 و فینال به یاد ماندنی لیگ قهرمانان اروپا، گل برتری شیاطین سرخ را به ثمر رساند، در نشست خبری پیش از مصاف شاگردانش با کاردیف سیتی در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس گفت: من پیش از این با سرالکس فرگوسن صحبت نموده ام، چون هیچ کس بهتر از او نمی تواند مرا در این کار هدایت کند. او استاد من بوده است، اما من فکر نمی کردم که روزی راهنمای من برای هدایت منچستریونایتد باشد.

سولسشایر که 11 سال از عمرش را در باشگاه منچستریونایتد سپری نموده است، اعتراف کرد با دریافت پیشنهاد مربیگری در این تیم بلافاصله و بدون تردید آن را پذیرفته است. او اشاره ای غیرمستقیم هم به تمایلش برای تبدیل شدن به سرمربی قطعی شیاطین سرخ داشت.

وی گفت: زمانی که به شما پیشنهاد هدایت منچستریونایتد می گردد و می گویند که قرار است فقط شش ماه مربی تیم باشید، شما می گویید که بله من هستم و خوشحال می شوم که به تیم یاری کنم. می خواهم تمام تلاشم را انجام دهم. مربیان زیادی هستند که دوست داشتند سرمربی منچستریونایتد شوند و من هم یکی از آنها، اما این چیزی نیست که ما درباره اش صحبت نموده باشیم. حالا باید یک پروسه را برای شش ماه بعدی تیم طی کنیم.

سولشایر در هدایت منچستریونایتد از یاری دستیار سابق فرگوسن، مایک فلان بهره خواهد برد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3293

به "سولسشایر: هیچ کس بهتر از فرگوسن نمی تواند مرا هدایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: هیچ کس بهتر از فرگوسن نمی تواند مرا هدایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید