تظاهرات در جنوب الجزایر به درگیری با پلیس منجر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به دنبال اوضاع نامناسب الجزایر صدها تن از اهالی شهر ورقله این کشور تظاهرات کردند و در اثر درگیری معترضان با پلیس چند تن زخمی شدند.

تظاهرات در جنوب الجزایر به درگیری با پلیس منجر شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، صدها الجزایری ضمن تظاهرات در شهر ورقله خواهان برآورده شدن خواسته هایشان شدند.

معترضان الجزایری خواهان ایجاد یک پایتخت اقتصادی بدون بیمارستان های دانشگاهی، توسعه پایدار و از بین بردن فساد، لغو تعلیق فعالیت بیمارستان دانشگاهی، احداث یک بیمارستان مخصوص سوانح سوختگی و ساخت مجتمع های مسکونی با استانداردهای بین المللی شدند.

پس از آنکه معترضان الجزایری سعی کردند که به سمت مقر دولت راهپیمایی نمایند و پلیس ضد شورش در مسیر آنها مانع ایجاد کرد، این تظاهرات مسالمت آمیز به درگیری میان معترضان و پلیس منجر شد که نیروهای پلیس برای متفرق کردن این افراد به سمت آنها گاز اشک آور شلیک و در مقابل معترضان نیز به سمت نیروهای پلیس سنگ پرتاب کردند که در اثر این درگیرها چند تن هم از معترضان و هم از نیروهای پلیس مجروح و چند تن نیز توسط پلیس ضد شورش بازداشت شدند.

در همین راستا، یک منبع رسمی در مرکز بهداشت گفت که دو مورد حالت خفگی نیز توسط بخش اورژانس در بیمارستان شهر ورقله به ثبت رسیده است.

این تظاهرات با متفرق شدن مردم بدون هیچ خسارت مالی به انتها رسید.

از سوی دیگر، شبکه العربیه به نقل از چند منبع آگاه اعلام نمود که مقامات الجزایر رهبران نظامی و امنیتی سابق را ممنوع السفر نموده اند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1077

به "تظاهرات در جنوب الجزایر به درگیری با پلیس منجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات در جنوب الجزایر به درگیری با پلیس منجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید