ترسناک ترین پاکت های سیگار در جهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در این خبر تصاویری از طرح های عجیب و ترسناک پاکت های سیگار در یکی از کشورهای جهان را مشاهده می کنید.

ترسناک ترین پاکت های سیگار در جهان

به گزارش خبرنگار ، کارشناسان و درمانگران حوزه اعتیاد، مصرف سیگار را به عنوان یکی از عوامل اصلی ابتلاء افراد به بیماری اعتیاد معرفی می نمایند.

به گفته اغلب درمانگران اعتیاد، معتادان موادمخدر درباره اینکه مصرف سیگار نخستین قدم به سوی گرایش به مصرف موادمخدر و محرک است را قبول ندارند و فکر می نمایند این پیغام هشدارآمیز درباره آن ها صدق نخواهد کرد. به قول آن ضرب المثل معروف مرگ را برای همسایه می پندارند و خود را دور و جدا از منجلاب اعتیاد می بینند.

نوجوانان و جوانان به دلیل حس هیجان طلبی و تقلید بی پایه و اساسی که از دیگران دارند، قربانیان اصلی خرید و فروش آزادانه و بدون مانع سیگار در جوامع مختلف به شمار می روند و کارشناسان حوزه اعتیاد در این زمینه تاکنون هشدارهای بسیاری را به خانواده هایی که دارای فرزند هستند، داده اند.

برای ترک سیگار و راه های مقابله با مصرف دخانیات تاکنون تبلیغات هشداردهنده و خلاقانه بسیاری از طرف طراحان و ایده پردازان طراحی و ارائه شده و اغلب آن ها در صفحات مجازی شبکه های اجتماعی توسط کاربران منتشر و دست به دست شده اند.

تولیدنمایندگان سیگار در کشور استرالیا بر روی پاکت های سیگار تصاویر ترسناک و وحشتناکی را چاپ و منتشر می نمایند که به عنوان ترسناک ترین پاکت های سیگار در سراسر جهان شناخته شده اند.

بنا بر گفته تولیدنمایندگان سیگار در استرالیا قیمت این ماده دخانی در این کشور تا چهار سال آینده به 40$ دلار برای هر پاکت سیگار خواهد رسید.

تبلیغ جالب یک کمپین ضدسیگار؛ هر 2 ساعت 1500 نفر بر اثر مصرف سیگار می میرند +عکس

در ادامه این خبر تصاویری از طرح های عجیب و ترسناک پاکت های سیگار در کشور استرالیا را مشاهده می کنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3848

به "ترسناک ترین پاکت های سیگار در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین پاکت های سیگار در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید