اعتقادی به رها کردن وظایف درمانی سازمان تامین اجتماعی ندارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ضروری است تمام امور وزارتخانه در اتاق های شیشه ای انجام شوند و شفافیت، خط مشی اصلی مدیران وزارتخانه باشد، گفت: در این راستا از مدیران پیشگام در شفافیت تجلیل می گردد و به سایر مدیران نیز دستورالعمل های شفافیت، ابلاغ خواهد شد.

اعتقادی به رها کردن وظایف درمانی سازمان تامین اجتماعی ندارم

به گزارش خبرنگاران، محمد شریعتمداری در مراسم معارفه زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بواسطه این که منابع تامین اجتماعی، اموال عامه مردم است، مسئولیت سنگینی را بر دوش ما قرار می دهد و حفاظت مداوم از این منابع بسیار اهمیت دارد، اضافه کرد: اما نکته حائز اهمیت آن است که ما باید متکی به منابع درون سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه ها باشیم و این ظرفیت وجود دارد.

وی اضافه کرد: اتکا به ظرفیت داخلی این سازمان و شرکت های تابعه اش یکی از سیاست های اصلی باید باشد.

وزیر رفاه با بیان اینکه اعتقادی به رها کردن وظایف درمانی سازمان تامین اجتماعی ندارم و این مسئولیت، با قدرت تداوم خواهد یافت گفت: باید کوشش کنیم که ذینفعان از وضعیت درمانی خود به واسطه این سازمان راضی باشند. اما در گسترش درمان باید دقت کنیم.

شریعتمداری اضافه کرد: رویه گذشته مبنی بر طرح وعده های جدید برای مردم مناطق مختلف و کلنگ زنی منجر به ایجاد توقعاتی برای مردم شده و عدم تحقق آن ها در سالیان گذشته، باعث شکل گیری نگرش های منفی در اقشار مردم شده است.

وی با بیان اینکه ضروری است تمام امور وزارتخانه در اتاق های شیشه ای انجام شوند و شفافیت، خط مشی اصلی مدیران وزارتخانه باشد، تاکید نمود: در این راستا از مدیران پیشگام در شفافیت تجلیل می گردد و به سایر مدیران نیز دستورالعمل های شفافیت، ابلاغ خواهد شد.

وزیر رفاه اضافه کرد: سه جانبه گرایی به طور جدی در دستور کار بوده و ضروری است تا در سطوح خرد، نمایندگان کارگری در تصمیم گیری های دولتی مشارکت داده شوند. جوانگرایی در مدیریت سازمان یک ضرورت است و از این رو جای خالی مدیران بویژه افرادی که اخیراً به دلیل چندشغله بودن در شرکت های تابعه استعفا داده اند، باید با اندیشمندان جوان فرهیخته پر گردد. چرا که نشاط، ابتکار، نوآوری و خلاقیت از شاخصه های جوانان است و باید از آن استفاده گردد.

شریعتمداری همچنین با اشاره به اینکه در عین این که توقع آفرینی بی جا و بی ربط باعث خسران است، یأس آفرینی نیز مجاز نیست، گفت: نباید به گونه ای به مردم و افکار عمومی القاء گردد که سازمان تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی کشوری در حال احتضار است و دراین راستا، هیچ کاری از دست ما ساخته نیست. چرا که گزارش ها نشان از آن دارد که ظرفیت عظیمی در شرکت های تابعه این دو مجموعه وجود دارد که بیمه شوندگان می توانند از عواید ظرفیت سرمایه گذاری این شرکت ها منتفع شوند.

وزیر رفاه تاکید نمود: دوران کنونی نیازمند مدیریت ایثارگرانه و مجاهدانه همراه با تفکر و تعقل است. چرا که ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و این نیازمند کوشش و همت مضاعف است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3409

به "اعتقادی به رها کردن وظایف درمانی سازمان تامین اجتماعی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتقادی به رها کردن وظایف درمانی سازمان تامین اجتماعی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید