استقلالی ها بالاخره به یاد عمران زاده افتادند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسوولان باشگاه استقلال با عمران زاده تماس گرفتند تا جلسه ای با این بازیکن برگزار نمایند.

استقلالی ها بالاخره به یاد عمران زاده افتادند

به گزارش خبرنگاران ، گلایه تند حنیف عمران زاده از مسوولان باشگاه استقلال بالاخره واکنش آن ها را در پی داشته و باعث گردیده که بعد از مدت ها با این مدافع سال های گذشته استقلال از سوی باشگاه تماس گرفته گردد.

عمران زاده در مصاحبه ای با تسنیم گلایه نموده بود که چرا طلب بسیاری از بازیکنان و مربیان توسط باشگاه استقلال پرداخت شد اما حتی با او تماسی گرفته نگردیده است. عمران زاده که بیش از 8 سال پیراهن استقلال را برتن کرد، طبق ادعای خودش نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد.

بعد از این مسوولان باشگاه استقلال با عمران زاده تماس گرفتند تا جلسه ای با این بازیکن برگزار نمایند. قرار است شنبه هفته آینده، مدافع پیشین استقلال به باشگاه رفته و جهت معین تکلیف بدهی هایش با مسئولان استقلال جلسه ای داشته باشد.

البته امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال، بلافاصله بعد از اینکه از بسته شدن پرونده استقلال در کنفدارسیون فوتبال آسیا اطلاع داد، گفته بود که تسویه حساب با طلبکارانی که از باشگاه شکایت ننموده اند را در اولویت برنامه های باشگاه قرار داده است. حالا هم با این تماس و قرار جلسه گویا دارد به وعده ای که داده عمل می نماید.

180 - 10

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 682

به "استقلالی ها بالاخره به یاد عمران زاده افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها بالاخره به یاد عمران زاده افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید