iOS 13 از حالت تاریک پشتیبانی می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طبق گزارشی که ساعاتی قبل منتشر شده، iOS 13 از حالت تاریک و تعدادی قابلیت جدید بهره می برد. ظاهرا این حالت تاریک تمام اپلیکیشن های داخلی iOS را در بر می گیرد و مطمئنا مورد توجه هواداران پروپاقرص این قابلیت قرار می گیرد.

iOS 13 از حالت تاریک پشتیبانی می نماید

iOS 13 برای کاربران آیپد از یک سیستم جدید برای پنجره ای کردن اپلیکیشن ها پشتیبانی می نماید. گفته می گردد می توان این پنجره ها را مانند پنجره های سیستم عامل کامپیوترهای دسکتاپ آزادانه حرکت داد. همچنین امکان قرار دادن آن ها بر روی یکدیگر و سوئیچ سریع بین آن ها هم وجود دارد. اگرچه این سیستم تا حدی پیچیده به نظر می رسد، اما بعد از معرفی نسخه اولیه iOS 13 در مراسم WWDC با قاطعیت بیشتری می توانیم در خصوص قابلیت های آن اظهارنظر کنیم.

یکی دیگر از ویژگی های iOS 13 ارائه ژست حرکتی برای Undo و Redo کردن هنگام تایپ متون است؛ دیگر لازم نیست گجت خود را برای این مشخصه تکان دهید و در عوض با سه انگشت می توانید بر کیبورد سوایپ کنید. همچنین رابط کاربری مربوط به تنظیم صدا هم دیگر مانند گذشته خودنمایانه نیست.

از دیگر تغییرات این سیستم عامل می توانیم به اپلیکیشن Mail، مدیریت فونت و افزایش اختیارات ویرایش گروهی اسناد اشاره کنیم. در هر صورت به زودی نخستین نسخه بتا iOS 13 عرضه می گردد و از نزدیک می توانیم این ویژگی های جدید را مورد آنالیز قرار دهیم.

منبع: The Verge

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6517

به "iOS 13 از حالت تاریک پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "iOS 13 از حالت تاریک پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید