668 خدمت در حوزه مسکن به مددجویان گلستانی ارائه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، اسکندر اسکندری اظهار کرد: 668 خدمت در حوزه مسکن بااعتباری بیش از 6 میلیارد و 300 میلیون تومان در شش ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

668 خدمت در حوزه مسکن به مددجویان گلستانی ارائه شد

وی افزود: تعمیرات 425 مسکن شهری و روستایی بااعتبار بیش از یک میلیارد و 175 میلیون تومان بخشی از این خدمات بوده است.

سرپرست کمیته امداد گلستان شرح داد: 159 مددجوی روستایی تحت حمایت کمیته امداد گلستان هم با تخصیص دو میلیارد و 403 میلیون تومان اعتبار خانه دار شدند.

اسکندری افزود: کمیته امداد استان گلستان در شش ماهه نخست امسال، برای حل مشکل مسکن مددجویان اقدام به خرید و ساخت 54 مسکن شهری بااعتبار دو میلیارد و 690 میلیون تومان کرده است.

وی بابیان اینکه تأمین مسکن اقشار کم درآمد به عنوان اصلی ترین نیاز جامعه مددجویی در اولویت نخست برنامه های اجرایی این نهاد قرارداد، گفت: مسکن از نیازهای اولیه نیازمندان جامعه و پرداخت اجاره منزل بزرگ ترین هزینه زندگی این خانوارها را به خود اختصاص می دهد، برای همین گام بزرگی برای خودکفایی اقشار ضعیف جامعه است.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان با اشاره به رشد دو برابری خدمات حوزه مسکن در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: 6 ماه نخست سال گذشته 321 خدمت مسکن بااعتبار بیش از دو میلیارد و 466 میلیون تومان به مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

اسکندری بابیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی مددجویان کمیته امداد داشتن یک مسکن مناسب و سرپناه امن است گفت: بر اساس تفاهم نامه میان کمیته امداد و استانداری گلستان دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستایی در دو سال آینده ساخته می شود.

به گفته وی، کمیته امداد استان گلستان خدمات مسکن مددجویی اعم از ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی، تعمیرات و ساخت فضاهای جانبی را از محل منابع امدادی، صدقات، زکات و یاری خیران و نیکوکاران سطح استان تأمین می کند.

اسکندری گفت: در سال گذشته یک هزار و 392 خدمت مسکن بااعتبار 14 میلیارد و 900 میلیون تومان به مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1484

به "668 خدمت در حوزه مسکن به مددجویان گلستانی ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "668 خدمت در حوزه مسکن به مددجویان گلستانی ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید