10 مقصد داستان پریان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مقاصد و مقاصد خود را به دلیلی برای خود ثبت می‌کنند . این مکان‌ها که منحصر به فرد , غیرمعمول و شگفت‌انگیز هستند باعث می‌شوند که شما از هر گامی که در اطراف آن‌ها ایجاد می‌کنید شگفت‌زده شوید . این تصاویر را بررسی کنید و شروع به برنامه‌ریزی برای تعطیلات بعدی خود کنید !

10 مقصد داستان پریان

10. Hoi A , ویتنام
این شهر در ساحل دریای جنوبی چین واقع شده‌است . یونسکو آن را در فهرست میراث جهانی به تصویب رساند . این مکان یک مکان تاریخی مهم است که به نمایندگی از فرهنگ آسیای جنوب شرقی 15 تا 19 به دست آمده‌است . سایت‌هایی مانند پل فیل به خوبی حفظ شده‌اند . سواحل شنی سفید و آب و هوای گرم گردشگران را به خود جذب می‌کند . Hoi همچنین برای تولید فانوس‌های ابریشمی معروف است .
9. گرینلند
یک جزیره زیبا که بزرگ‌ترین جزیره دنیا در نظر گرفته می‌شود . این محل در سراسر سال یخ زده و سرد است . با این حال , مناظر آن فوق‌العاده هستند و با خانه‌های رنگارنگ مدرن کامل می‌شوند . این مکان سکوت سنگینی را تکان می‌دهد .
8. جنگل بامبو , کیوتو , ژاپن
این گیاه در آسیا بسیار محبوب است و حتی معانی نمادین زیادی دارد . در چین برای طول عمر , در هند , برای دوستی پایدار است . و در ژاپن اعتقاد بر این است که bamboos در برابر شیطان ذخیره می‌شوند . بنابراین , بسیاری از جنگل‌ها و مسیرهای پیاده‌روی در آنجا یافت می‌شوند .
7. کاتماندو , نپال
پایتخت توسط کوهه‌ای هیمالیا احاطه شده‌است که به جو کلی کمک می‌کنند . شهر پر از معابد باستانی است و نقش معنوی مهمی بازی می‌کند . باستان شناسان شواهدی از تمدن باستانی پیدا کرده‌اند که با تاریخ 185 میلادی یکی از جالب‌ترین شهرهای منطقه محسوب می‌شود .
6. Sintra , پرتغال
شهر تاریخی در پرتغال , چندان دور از لیسبون پایتخت نبود . پس از بازدید از شهر , لرد بایرن از آن الهام‌گرفته بود تا منظومه زیارت چایلدهرلد را به نام زیارت چایلد هرلد انتشار دهد . قرن 19 - centurys معماری رومانتیک و طبیعت زیبا باعث ایجاد یک مقصد زیبا می‌شود . کاخ Pena بازدیدکنندگان را به عنوان یک درمان واقعی برای چشم خود جذب می‌کند . این مکان توسط یونسکو نگهداری می‌شود .
5. شهر کولمار , کشور فرانسه
این شهر گاهی به عنوان یک شهر پریان منسوب است . این شهر کوچک در شمال شرقی فرانسه واقع شده‌است . با جمعیت تنها 65 هزار نفر , آرامش و آرامش را از خود ساطع می‌کند . این یک خانه برای نقاش مشهور , مارتین شونگاوئر , مجسمه‌ساز ( معروف به مجسمه آزادی ) است . این مکان قطعا یک درمان برای چشم‌ها است .
جزایر فارو
این یک مجمع‌الجزایر است زنجیره‌ای جزایر . این کشور تحت حاکمیت پادشاهی دانمارک قرار دارد . این گروه از جزایر به خاطر مناظر خارق‌العاده مشهور هستند : آب و هوای مه‌آلود , هوای مه‌آلود و صخره‌های آتشفشانی تماشایی با قله‌های تند , ایجاد فضای مرموز . این جایی است که ترول و جن‌های خانگی اسکاندیناوی در آن پیدا می‌شوند .
3. الحمرا , گرانادا , اسپانیا
بنا به گفته سلطان گرانادا , بنا به گفته سلطان گرانادا , بنا به دستور سلطان غرناطه , کاخی ساخته و در 889 ساخته شده‌بود . این مجتمع نمونه شگفت انگیزی از معماری اسلامی است که با باغ‌های زیبا , فواره‌ها و استخرها احاطه شده‌است . این قلعه الهام‌بخش بسیاری از نویسندگان , آهنگسازان و فیلمسازان شده‌است .
2. کاپادوکیا , آناتولی مرکزی , ترکیه
این یک شگفتی طبیعی و همچنین یک مکان تاریخی و فرهنگی در نظر گرفته می‌شود . این هتل به خاطر for معروف است علاوه بر این , خانه‌ها در این hoodoos کنده‌کاری شده‌اند . قدیمی‌ترین حکاکی‌ها در قرن هشتم ساخته شده‌اند .
1. ونیز , ایتالیا
این مکانی است که باید از آن بازدید کنید . شهر پر شکوه ایتالیا در حال غرق شدن است . بنابراین , شما باید قبل از اینکه خیلی دیر شود آن را ببینید . جزایر کوچک به وسیله پل متصل می‌شوند و کانال‌ها به عنوان خیابان می‌ایستند و از قایق‌ها به جای ماشین‌ها استفاده می‌شود . شهر رنسانس یکی از مراکز اصلی فرهنگی اروپا است . Saint Marks یکی از زیباترین کلیساهای جامع در ایتالیا است .

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22

به "10 مقصد داستان پریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد داستان پریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید