گلکسی زد فلیپ 2 به این زودی ها رونمایی نخواهد شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گلکسی زد فلیپ فوریه سال جاری رونمایی شد؛ یعنی در فصل اول سال جاری. بنابراین بسیاری ها گمان می کردند گلکسی زد فلیپ 2 در همین حوالی در سال بعد رونمایی می شود. اما طبق گفته راس یانگ، گویا این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد.

گلکسی زد فلیپ 2 به این زودی ها رونمایی نخواهد شد

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

راس یانگ، مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants به تازگی مدعی شده گلکسی زد فلیپ 2 فصل سوم سال 2021 و به احتمال زیاد به همراه گلکسی نوت 21 معرفی خواهد شد. البته اگر سامسونگ نخواهد تغییری در فرایند عرضه پرچم داران خود پدید بیاورد.

شنیده می شود سامسونگ می خواهد سری اس از پرچم داران خود را با قلم راهی بازار کند که شروع این اتفاق از سری اس 21 خواهد بود. هدف از این کار، ادغام سری اس و نوت با یکدیگر و معرفی یک سری از پرچم داران معمولی در نیمه اول و گوشی های تاشو از خانواده زد (Z) در نیمه دوم هر سال است. اگر این اتفاق رخ دهد، باید انتظار داشته باشیم گوشی های تاشو در نیمه دوم هر سال راهی بازار شوند و این تأخیر در معرفی گلکسی زد فلیپ 2 که در واقع باید در ماه فوریه رونمایی می شد، می تواند مدرکی برای دامن زدن به این شایعه باشد.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که اولین نسخه از گوشی گلکسی زد فلیپ در ماه فوریه معرفی شد اما سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 2 5G را با یک سری تغییرات اساسی نظیر پردازنده جدیدتر با پشتیبانی از اینترنت 5G، در ماه جولای رونمایی کرد. از آنجایی هم که این محصول در ماه آگوست در دسترس قرار گرفت، جای تعجبی نخواهد داشت اگر شاهد معرفی آن در فصل سوم سال آینده باشیم.

  • نمایشگر شیشه ای گلکسی Z Flip سامسونگ دوام چندان بالایی ندارد

در رابطه با گلکسی زد فلیپ 2 فعلا اطلاعات زیادی در اختیار نداریم جز اینکه به تازگی یک افشاگر ویتنامی که سابقه ای هم در افشاگری ندارد مدعی شده بود این محصول از نمایشگر ثانویه بزرگتری به نسبت نمایشگر 1.1 اینچی گلکسی زد فلیپ دارد. همچنین در ماه مه، پتنتی از این گوشی منتشر شد که اگر درست باشد، باید بگوییم این محصول از سه دوربین روی پنل پشتی بهره می برد.

علاوه بر این ها، به نظر می رسد سامسونگ قرار است با شرکت کورنینگ وارد همکاری شده تا برای نسل بعدی گوشی های تاشوی خود، لایه محافظ تاشونده تولید کند تا بدین ترتیب کیفیت و دوام نمایشگر افزایش پیدا کند. سامسونگ احتمالا لولاها و باتری گلکسی زد فلیپ 2 را هم بهبود خواهد بخشید.

البته پیشرفت های بالا، قابلیت هایی هستند که طبیعتا باید شاهد آن ها در سال آینده باشیم. در حال حاضر این ها تنها اطلاعاتی هستند که درباره زد فلیپ 2 در اختیار داریم. انتظار می رود در ماه های آینده، خبرهای بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر شود.

  • آیا پرچم داران سری اس و نوت سامسونگ به گوشی های میان رده تبدیل می شوند؟

منبع: PhoneArena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41254

به "گلکسی زد فلیپ 2 به این زودی ها رونمایی نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 2 به این زودی ها رونمایی نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید