کمبود 625 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی اهواز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سید کوروش حسینی عصر امروز در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز در خصوص جایگزینی اخیر کارت های الکترونیک قدیمی اتوبوسرانی اهواز با کارت های جدید، اظهار کرد: شهرداری اهواز از سال 89 کارت های الکترونیک را به منظور پرداخت کرایه اتوبوس های شهری به شهروندان عرضه کرد که در آن سال قیمت فروش هرکدام از این کارت ها پانزده هزار ریال بود.

کمبود 625 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی اهواز

وی اضافه کرد: به دلیل پیشرفت و ارتقا تکنولوژی به تازگی طرح تعویض کارت های قدیمی آغاز شده که با توجه به افزایش هزینه ها در حال حاضر نرخ فروش هرکدام از کارت های جدید پنجاه هزار ریال است. طی سال هایی که کارت های الکترونیک قدیمی مورد استفاده قرار می گرفتند، اتوبوس های بخش خصوصی باید بابت هزینه پشتیبانی از کارت های یادشده مبلغ یک هزار و 200 میلیون ریال پرداخت می کردند، در حالی که اکنون با جایگزین شدن کارت های جدید ارائه خدمات پشتیبانی به صورت رایگان انجام می گردد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در پاسخ به گلایه یکی از شهروندان در مورد عدم نظافت اتوبوس های شهری اعلام کرد: اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز به صورت هفتگی نظافت می شوند، با این وجود متاسفانه شاهد هستیم بعضی از شهروندان با عدم رعایت بعضی مسائل باعث آلوده شدن وسایل درون اتوبوس از جمله جایگاه ها و پرده ها می شوند.

حسینی کمبود اتوبوس را از جمله علل کیفیت نامطلوب خدمات ناوگان اتوبوسرانی اهواز دانست و گفت: براساس استانداردها کلانشهر اهواز به 850 دستگاه اتوبوس احتیاج دارد، درحالی که اکنون تنها 225 دستگاه اتوبوس در سطح شهر فعال است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4141

به "کمبود 625 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود 625 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید