کرمی: بازیکنان ایران عالی بودند، شانس زیادی برای صعود داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، فرشاد کرمی بعد از شکست تیم فوتبال دانشجویان ایران برابر ژاپن در مسابقات یونیورسیاد جهانی اظهار کرد: بازیکنان ما در دیدار برابر ژاپن عالی ظاهر شدند و از جان و دل برای پیروزی تیم مایه گذاشتند. تیم ژاپن هم عالی بود و معتقدم تا فینال مسابقات هم خواهد رفت.

کرمی: بازیکنان ایران عالی بودند، شانس زیادی برای صعود داریم

سرمربی تیم دانشجویان ایران اضافه نمود: در نیمه دوم گل زدیم اما ژاپن دردو موقعیت هوایی دروازه ما را باز کرد. ژاپن 5 دوره عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد و بازیکنان این تیم مدت هاست کنار هم تمرین می نمایند ولی ما 8 سال در یونیورسیاد نبودیم.

وی درباره بازی با مالزی و برزیل تاکید نمود: مقابل برزیل و مالزی باید آگاهانه بازی کنیم و در این 2 بازی پیش رو امتیاز بگیریم.می دانیم راه سختی است ولی شانس زیادی برای صعود داریم.

کرمی در سرانجام یادآور شد: ما هیچ حریفی از جمله مالزی را دست کم نمی گیریم. امروز فوتبال تمام کشورها به هم نزدیک شده است. باید مالزی را ببریم و کار را برای صعود به روز آخر ودیدار با برزیل برسانیم.

تیم فوتبال دانشجویان ایران امروز پنجشنبه در اولین دیدار خود در مسابقات دانشجویان دنیا در گوانجو کره جنوبی برابر تیم ژاپن با نتیجه 2 بر یک باخت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13943

به "کرمی: بازیکنان ایران عالی بودند، شانس زیادی برای صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمی: بازیکنان ایران عالی بودند، شانس زیادی برای صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید