چهل قصه با روایت هنرمندان و قصه گویان کانون منتشر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - مجموعه چهل قصه با روایت گری هنرمندان سرشناس و قصه گویان کانون، هدیه ویژه نوروز 1400 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شد.

چهل قصه با روایت هنرمندان و قصه گویان کانون منتشر شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، چهل قصه مجموعه ای شامل 4 کتاب و 4 دی وی دی است که به عنوان یک بسته آموزش قصه گویی از سوی کانون عرضه شده است.

این مجموعه منتخبی بازنویسی شده از قصه های کهن، قصه های بین المللی، مثل ها و متل ها است که در قالب چهار کتاب ویژه گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان و عظیم سال منتشر شده است.

این کتاب ها از سوی محمدرضا شمس، افسون امینی و علی خانجانی بازنویسی شده و علاوه بر قصه، ریشه های آن و شیوه های قصه گویی در این آثار توضیح داده شده است.

بر همین اساس، علاوه بر این چهار کتاب، 4 دی وی دی جداگانه مطابق همین رده بندی سنی وجود دارد که در آن هنرمندان نام آور کشور و قصه گویان کانون به اجرای قصه ها با تلفیق موشن و انیمیشن به مدت 400 دقیقه پرداخته اند و دریچه ای تازه به دنیای قصه ها گشوده اند.

هنرمندانی همچون رضا کیانیان، ثریا قاسمی، احترام برومند، علیرضا خمسه، سروش صحت، اشکان خطیبی، گیتی خامنه، مصطفی رحماندوست، مجید قناد، سروش جمشیدی، سارا روستاپور، افسانه بایگان، سعید شیخ زاده، اصغرهمت، اردلان شجاع کاوه و بهاره جهاندوست در این مجموعه به قصه گویی پرداخته اند.

قصه گویان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان مانند الهام دارابی، وحید خسروی، علیرضا آقایی، مریم فهیم پور، طاهره بشیر، میترا ناظم، سوسن حیاتی، قمر غلامیان، فرزانه قاسمی، مریم تهرانی، لیلا مکانی، مریم شفیع زاده، محمد علیپورمطلق، داوود ریحانی، منیژه واحدقازیانی و لیلی همتی در چهل قصه اجرا خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند مجموعه چهل قصه را که برای نخستین بار از سوی کانون رونمایی و به بازار عرضه شده است را از فروشگاه های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی Shop.kpf.ir تهیه کنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53278

به "چهل قصه با روایت هنرمندان و قصه گویان کانون منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهل قصه با روایت هنرمندان و قصه گویان کانون منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید