پیوس: اتفاق مثبت در دربی، دفاعی نبودن گل محمدی و مجیدی است، امیدوارم بازی فردا کسل کننده نباشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرشاد پیوس، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد ملاقات فردای این تیم مقابل استقلال کسل کننده نباشد.

پیوس: اتفاق مثبت در دربی، دفاعی نبودن گل محمدی و مجیدی است، امیدوارم بازی فردا کسل کننده نباشد

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به ملاقات پرسپولیس - استقلال که فردا (پنجشنبه) در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، گفت: تمام دربی ها در کشورهای مختلف حساسیت خاص خودش را دارد، ولی این حساسیت در ایران زیاد است و از 10 روز قبل از این مسابقه، همه جا صحبت از دربی است. در خیلی از بازی ها شاهد نمایش خوبی از سوی هر دو تیم بودیم و خیلی از بازی ها به دلیل حساسیت بالا، قشنگ از آب در نیامده است. امیدوارم دربی فردا بازی کسل نماینده ای نباشد و آنهایی که این بازی را می بینند، لذت ببرند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر شرایط کدامیک از دو تیم بهتر است؟، خاطر نشان کرد: نتایج نشان می دهد که هر دو تیم شرایط خوبی دارند، مجیدی و گل محمدی به تازگی راهنمایی تیم های شان را بر عهده گرفتند و کوشش می نمایند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. اتفاق مثبت در دربی، دفاعی نبودن گل محمدی و مجیدی است. آنها مربیانی نیستند که فقط به فکر دفاع کردن باشند و اگر هر دو تیم فوتبال تهاجمی بازی نمایند قطعاً شاهد بازی زیبایی خواهیم شد.

پیوس در ارتباط با شانس پرسپولیس برای پیروزی در این بازی توضیح داد: پرسپولیس انسجام تیمی خوبی دارد و طبیعتاً دوست دارم این تیم برنده از زمین بیرون بیاید. البته نتیجه قابل پیش بینی نیست و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از موقعیت ها خوب استفاده کند در نهایت برنده از زمین خارج خواهد شد. امیدوارم پرسپولیس سه امتیاز حساس این بازی را بگیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 21438

به "پیوس: اتفاق مثبت در دربی، دفاعی نبودن گل محمدی و مجیدی است، امیدوارم بازی فردا کسل کننده نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: اتفاق مثبت در دربی، دفاعی نبودن گل محمدی و مجیدی است، امیدوارم بازی فردا کسل کننده نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید