پیغام تسلیت مدیر مجموعه تئاتر شهر برای درگذشت امیرکاووس بالازاده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر مجموعه تئاتر شهر در پی درگذشت زنده یاد امیرکاووس بالازاده پژوهشگر، مدرس و منتقد تئاتر پیغام تسلیتی را منتشر کرد.

پیغام تسلیت مدیر مجموعه تئاتر شهر برای درگذشت امیرکاووس بالازاده

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی مدیر مجموعه تئاتر شهر در پی درگذشت زنده یاد امیر کاووس بالا زاده پژوهشگر، مدرس و منتقد تئاتر پیغام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن پیغام تسلیت سعید اسدی آمده است:

اندوهبار خبری رسید از درگذشت دانشی مردی پرفضیلت که بی ادعا و فروتن سالیان بسیاری خود و زندگیش را وقف تلاش و پژوهش و آموزش ادب و هنر و فرهنگ ایران زمین کرد.

آموزگار و استادی گرانمایه که نسل های بسیاری فرصت و بخت آموختن ظرافت ها و ژرفای کم نظیر فرهنگ غنی این مرز و بوم کهن را در کلاس درس ایشان داشته اند.

قرار بود در اسفند ماه تئاترشهر میزبان خوانش و گفتاری پژوهشی باشد از برداشت های نمایشی اسطوره آرش کمانگیر با راهنمایی و راهبری فاضلانه ایشان، اما دریغ و درد که ما از این پس برای همواره محروم از ملاقات و هم سخنی دلپذیر ایشان شدیم.

مجموعه تئاترشهر با اظهار تأسف و اندوه درگذشت استاد گرانقدر دانشگاه و معلم خوش خلق هنر های نمایشی، جناب آقای دکتر امیرکاووس بالا زاده را به بستگان گرامی ایشان و جامعه هنر، فرهنگ و دانشگاه تسلیت می گوید و برای روان ایشان آرامش همیشگی و خشنودی خداوندگار بزرگ را خواهان است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20382

به "پیغام تسلیت مدیر مجموعه تئاتر شهر برای درگذشت امیرکاووس بالازاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت مدیر مجموعه تئاتر شهر برای درگذشت امیرکاووس بالازاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید