پرداخت وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روسای دو اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان اعلام کردند که از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ 145 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از منابع مختلف بانکی و این نهاد، به مددجویان زیرپوشش پرداخت شده است.

پرداخت وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس در استان گلستان به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و احتیاجمندان، از سال 95 به دو اداره گنبدکاووس و داشلی برون تبدیل شد تا به 11 هزار و 810 خانوار زیر پوشش با تعداد 32 هزار و 910 نفر خدمات رسانی کنند.

محمد باقرپور و رحیم تیموری روسای دو اداره کمیته امداد گنبدکاووس اظهار کردند: با پرداخت این تسهیلات که درقالب 400 طرح اشتغالزایی و در سه بخش کار انگیزی، خود اشتغالی و مشاغل خانگی بوده، برای حدود 450 نفر از مددجویان و یا اعضای خانواده آنها فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گفته این دو مقام مسئول امسال به منظور ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان این دو اداره در مجموع 291 میلیارد و 432 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی شده که تا الان 252 میلیارد و 722 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

باقرپور و تیموری اضافه کردند: برای همه تسهیلات تخصیص یافته، طرح اشتغالزایی ازسوی مددجویان ارائه شده و در قالب پرونده ای به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که تا سرانجام امسال و درصورت تامین وثیقه مورد احتیاج بانک ها، تسهیلات به آنها پرداخت می گردد.

به گفته روسای دو اداره کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس، تسهیلات پیش بینی شده اشتغال از محل منابع امدادی، تبصره 16، صندوق توسعه روستایی و اعتبارات هم افزایی می باشد که برای طرح های بخش کشاورزی و دامداری، مشاغل خانگی، راه اندازی واحد صنفی و تولیدی و نیز حمل و نقل عمومی پرداخت می گردد.

باقرپور و تیموری، میانگین پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و فرزندان آنها را 50 میلیون ریال با بازپرداخت 60 ماهه اقساط اعلام کردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19458

به "پرداخت وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید