پرداخت های درون برنامه ای Fallout 76 بالانس بازی را به هم نمی زند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت بازی سازی بتسدا هم می خواهد مثل اکتیویژن و الکترونیک آرتز و دیگر کمپانی ها، یک بازی آنلاین بزرگ برای خود داشته باشد؛ یک بازی که گیمرها را سال ها درگیر خود می نماید و در این میان هم درآمد بزرگی را در قالب فروش آیتم های مختلف نصیب بتسدا می نماید. بتسدا برای ساخت یک بازی آنلاین بزرگ سراغ مجموعه فال آوت رفته است و بازی Fallout 76 اولین ساخته آنلاین استودیوی بتسدا است. زمان زیادی تا عرضه این بازی باقی نمانده و شرکت بتسدا به تازگی از وضعیت پرداخت های درون برنامه ای (Microtransactions) بازی Fallout 76 صحبت نموده است.

پرداخت های درون برنامه ای Fallout 76 بالانس بازی را به هم نمی زند

به غیر از پول اصلی دنیای فال آوت یعنی تشتک های بطری های نوشابه، قرار است Fallout 76 یک واحد پولی دیگر هم داشته باشد. این واحد پولی اتم (Atom) نام دارد و می توان آن را هم با بازی و هم با پرداخت پول واقعی به دست آورد. با استفاده از Atom می توان لباس های مختلف خرید یا آیتم های مختلفی را به صورت ظاهری شخصی سازی کرد و تغییر داد. در طول بازی با انجام وظایف و کوئست های مختلف Atom دریافت می کنید. با این حال، بتسدا حرفی از قیمت Atom برای خرید با پول واقعی نزده است.

پیت هاینز (Pete Hines)، مدیر روابط عمومی شرکت بتسدا، در ادامه شرح خود از واحد پولی Atom در یک مصاحبه، گفته است که خود بازی به اندازه کافی به شما Atom خواهد داد. پیت هاینز می گوید که در همه حال بازی به شما Atom می دهد.

مدیر روابط عمومی بتسدا می گوید: همانطور که بازی می کنید ما به شما Atom می دهیم. در واقع بازی در همه حال به شما Atom می دهد. برای انجام کارهای کوچک مثل بیرون رفت از پناهگاه Atom می گیرید. برای کشتن اولین موجود از هر نوع Atom می گیرید یا وقتی برای اولین بار یک میوه یا گیاه را پیدا می کنید. با استفاده از Atom می توانید آیتم های ظاهری بخرید. مثل لباس های جدید یا اسکین ها مختلف تا شخصیت شما در مقایسه با دیگران خاص به نظر برسد.

با پیش خرید بازی Fallout 76 روی ایکس باکس وان، 500 اتم همان ابتدای کار به شما داده می دهد.

کاملا واضح است که بتسدا نمی خواهد به وضعیت الکترونیک آرتز دچار گردد. طراحی پرداخت های درون برنامه ای بازی Fallout 76 ظاهرا از بازی هایی مثل اورواچ هم حتی بهتر است، چون نه تنها با بازی کردن می توانید تمام آیتم های بازی را بگیرید، بلکه خبری از لوت باکس هم نیست و می دانید مشغول خرید چه چیزی هستید.

بازی Fallout 76 در روز 14 نوامبر روی پلی استیشن4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می گردد. قرار است به زودی یک بتا برای بازی روی هر سه پلفترم برگزار گردد.

بیشتر بخوانید: پیش نمایش بازی Fallout 76

منبع: GameSpot

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1690

به "پرداخت های درون برنامه ای Fallout 76 بالانس بازی را به هم نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت های درون برنامه ای Fallout 76 بالانس بازی را به هم نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید