انتها مسابقات اسکای رانینگ در کرمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نخستین دوره مسابقات آزاد قهرمانی استان اسکای رانینگ با معرفی برترین ها در کرمان به کار خود انتها داد.

انتها مسابقات اسکای رانینگ در کرمان

عبدالرضا ابراهیمی، رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: نخستین دوره مسابقات آزاد قهرمانی استان اسکای رانینگ با حضور 29 شرکت کننده از جنب آتش نشانی واقع در جنگل قائم کرمان به مسافت 12 کیلومتر تا کوه های صاحب الزمان برگزار گشت.

او با اعلام اینکه این رویداد بزرگ با قضاوت 32 داور انجام شد، اضافه نمود: در خاتمه این رقابت ها در بخش آقایان، علی نخعی، محمد توکلی و احد ریحانی بر سکو های اول تا سوم ایستادند.

ابراهیمی شرح داد: در بخش بانوان نیز اسما بیگ زاده، زینب یوسفی پور و فردوس رضایی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

او با اشاره به اینکه این رقابت ها به همت هیئت کوهنوردی شهرستان کرمان برگزار گشت، بیان داشت: در مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، جهانشاهی معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری کرمان، رفیع زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و ایرانمنش رئیس هیئت کوهنوردی استان از نفرات برتر تجلیل شد.

اسکای رانینگ که به نام دوی کوهستان به فارسی ترجمه شده است یکی از رشته های ورزشی است که بیشتر فعالیت های آن در فضای آزادی است که در حوزه های کوهستان جای بگیرد.

از آنجایی که این ورزش از طبیعت نشأت می گیرد لذا مسافتی را از روستا یا شهر به سوی قله در کمترین زمان ممکن طی می کنند.

ب

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18557

به "انتها مسابقات اسکای رانینگ در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مسابقات اسکای رانینگ در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید