پاناسونیک شناخته شده ترین برند تولیدکننده محصولات مخابراتی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تلفن ها یکی از مهم ترین دستگاه های ارتباط از راه دور هستند که مکانیسم کار آن ها انتقال صوت است.

پاناسونیک شناخته شده ترین برند تولیدکننده محصولات مخابراتی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایده ال گستر، اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید تلفن هستید و انتخاب بین مدل های مختلف تلفن رومیزی و تلفن بی سیم برایتان سخت است در ادامه همراه ما باشید تا با عملکردها و امکانات مدل تلفن رومیزی و تلفن بی سیم آشنا شوید:

تلفن می تواند موجب ارتباطات شخصی و تجاری افرادی گردد که شاید فاصله زیادی از هم داشته باشند. علاوه بر این تلفن می تواند از مراجعات حضوری و وقت گیر جلوگیری کند و هماهنگی کارها را راحت تر کند. فرستنده امواج صوتی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می نماید، این سیگنال ها به وسیله کابل ها و دیگر کانال های ارتباطی به یک تلفن دیگر منتقل می گردد و در طرف مقابل مکالمه، سیگنال ها به صدای شنیداری تبدیل می نماید.

در سال 1876، الکساندر گراهام بل، تلفن را اختراع کرد که بعدازآن، بسیاری افراد دیگر سبب توسعه آن شدند. تلفن اولین دستگاه در تاریخ بود که مردم را قادر ساخت با وجود فاصله های زیاد به طور مستقیم با یکدیگر صحبت نمایند.

بعد از اختراع کامل تلفن خطوط تلفن در شهرها و کشورها گسترش یافت و استفاده از تلفن ها به نوعی برای کسب وکارها و خانواده ها ضروری شد تا بتوانند بدون اتلاف وقت و هزینه های زیاد باهم ارتباط برقرار نمایند. عناصر ضروری تلفن، یک میکروفون (فرستنده) و یک بلندگو (گیرنده) است که صدا را پخش می نماید. گیرنده و فرستنده معمولاً درون یک گوشی قرار می گیرند که در طی مکالمه نزدیک گوش و دهان افراد دو طرف مکالمه قرار می گیرند. علاوه بر این، اکثر تلفن ها دارای یک بلندگوی خارجی برای اعلام تماس تلفنی ورودی و یک صفحه شماره گیری یا صفحه کلید برای واردکردن شماره تلفن هنگام آغاز تماس با یک خط تلفن دیگر است. تلفن ها دستگاه های دوبلکس هستند، به این معنی که آنها به طور همزمان اجازه انتقال صوت را در هر دو جهت می دهند. علاوه بر عناصر ضروری که عنوان شد، تلفن های مدرن امروزی امکانات بی شماری دارند.

تلفن رومیزی

گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن برای استفاده های خانگی و اداری هستند که مستقیماً به خط تلفن وصل شده و به طور دائم روی یک میز قرار می گیرند، هر چند امکان جابجایی پایه به همراه دهنی به هر مکان وجود دارد اما در واقع طول سیم فنری که ارتباط بین پایه و گوشی را برقرار می نماید، یکی از محدودیت های این نوع گوشی ها است.

تلفن های بی سیم

گوشی های بی سیم از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که بخش اول یک پایه یا بیس است و بخش دوم شامل یک یا چند گوشی بی سیم است. امکانات واحد پایه بستگی به مدل تلفن دارد و در بعضی مدل ها بیس می تواند به عنوان یک تلفن مجزا مورد استفاده قرار گیرد. تلفن های بی سیم علاوه بر تعداد گوشی های بی سیم موجود در جعبه، اکثراً می توانند با تک گوشی های سازگار لینک شوند.

تلفن های رومیزی- بی سیم

بعضی از تلفن ها هم دارای گوشی رومیزی و هم گوشی بی سیم هستند که برای کاربران بسیار کارآمد است. این نوع تلفن ها علاوه بر اینکه می توانند محدودیت سیم فنری تلفن رومیزی را با استفاده از به کارگیری گوشی بی سیم دور بزند، در مواقع قطعی برق که اکثر تلفن های بی سیم کار نمی نمایند، می تواند به کاربر یاری کند تا با استفاده از تلفن رومیزی بتواند ارتباط تلفنی خود را حفظ کند.

پاناسونیک شناخته شده ترین برند فراورینماینده محصولات مخابراتی به ویژه تلفن است. محصولات با کیفیت این برند، با قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار، از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است. تلفن های پاناسونیک در دو نوع تلفن های رومیزی و تلفن های بی سیم فراوری و عرضه می شوند. شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک است که زیر نظر اتحادیه مخابرات در حال فعالیت و ارائه خدمت به شما مشتریان عزیز می باشد. شرکت ایده آل گستر علاوه بر فروش تلفن های پاناسونیک، خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه های مخابراتی و امنیتی پاناسونیک را نیز انجام می دهد.

انتهای رپرتاژ خبری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6275

به "پاناسونیک شناخته شده ترین برند تولیدکننده محصولات مخابراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاناسونیک شناخته شده ترین برند تولیدکننده محصولات مخابراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید