نوت 10 را فراموش کنید؛ آماده رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ به نام Galaxy Book S باشید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در حالی که همه داریم برای مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 10 در 17 مردادماه آماده می شویم؛ انتشار تصاویری از لپ تاپ جدید این شرکت کره ای خبرساز شده است.

نوت 10 را فراموش کنید؛ آماده رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ به نام Galaxy Book S باشید

روز آدینه، ایوان بلاس، خبرنگار و کاربر معروف توییتر تصاویری از لپ تاپ جدید سامسونگ منتشر نموده و مدعی شد این تصاویر مربوط به محصول Galaxy Book S هستند. این لپ تاپ ویندوزی و بسیار نازک است.

در این تصاویر، نازکی لپ تاپ به وضوح تعیین است. همین طور صفحه کلید و ترک پد این لپ تاپ با رنگ خاکستری - بنفش جلب توجه می نماید. لپ تاپ Galaxy Book S سامسونگ چند درگاه هم دارد که در این تصاویر تعیین هستند.

یکی از این درگاه ها USB Type-C است که در لبه بالایی کناره سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. یک دوربین وب کم هم در لبه بالایی صفحه نمایش دیده می گردد.

تصاویر منتشر شده توسط ایوان بلاس فقط همین ها اطلاعات را به ما منتقل می نماید و جزئیات خیلی زیادی مجهول باقی می مانند. مثلا، درباره تعیینات سخت افزاری این لپ تاپ اطلاعاتی در دست نیست.

گلکسی بوک اس در کنار نوت 10

هنوز سامسونگ به درخواست و تماس رسانه های برای دادن توضیحات درباره این لپ تاپ جدید پاسخ نداده است. برآورد ها از رونمایی این لپ تاپ در مراسم فبلت گلکسی نوت 10 حکایت دارند؛ اتفاقی که می تواند غیرمنتظره و بی سابقه باشد چون همواره سامسونگ مراسم های معرفی اسمارت فون و فبلت خود را تماما به گجت های همراه موبایل اختصاص می دهد.

لپ تاپ قبلی سامسونگ با نام گلکسی بوک 2، یک لپ تاپ هیبریدی 2 در 1 بود ولی کاملا متفاوت از سرفیس مایکروسافت عمل می کرد. این دستگاه 1000 دلاری همراه با یک صفحه کلید کاور و قلم نوری S Pen فروخته می گردد.

سامسونگ دارای یک سری نوت بوک های ویندوزی به نام Notebook هم است. آخرین مدل به نام Notebook 9 Pro اوایل سال جاری معرفی گردید. این نوت بوک هم یک دستگاه هیبریدی بسیار سبک و قابل حمل است؛ اگرچه صفحه کلید از آن جدا نمی گردد بلکه تا می خورد.

انتشار تصاویری از لپ تاپ جدید سامسونگ به فاصله چند روز از مراسم Unpacked سامسونگ در نیویورک، هیجان برای آغاز این رویداد را افزایش داد. امیدواریم که چهارشنبه شب شاهد یک لپ تاپ جدید در کنار نوت 10 هم باشیم.

منبع

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10917

به "نوت 10 را فراموش کنید؛ آماده رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ به نام Galaxy Book S باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوت 10 را فراموش کنید؛ آماده رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ به نام Galaxy Book S باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید