مهدی هاشمی نسب: مستحق باخت نبودیم، قضاوت داور عالی بود و حرف نداشت!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهدی هاشمی نسب گفت: مستحق برد نبودیم، اما مستحق شکست هم نبودیم و می توانستیم با تساوی زمین بازی را ترک کنیم.

مهدی هاشمی نسب: مستحق باخت نبودیم، قضاوت داور عالی بود و حرف نداشت!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در این بازی مستحق باخت نبودیم، این بازی هم مثل تمام بازی های دیگر بود. متاسفانه باختیم و توقعی هم نداریم به هر حال تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و مطمئن باشید در هفته آینده نساجی متفاوتی می بینیم.

مربی نساجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخلاف گذشته این بار از سوی طرفداران فحاشی نشنید، عنوان نمود: چرا فحش دادند اما خیلی کمتر از گذشته بود. طرفداران پرسپولیس به موضوع من حساس هستند اما نسبت به گذشته خیلی کمتر فحاشی کردند.

وی درباره قضاوت داور بازی عنوان نمود: قضاوت داور عالی بود و حرف نداشت! هر دو تیم از داوری مشکل داشتند. آقای فتاحی هم ببیند که دیگر پسر خوبی گردیده ام و داور هم دستش درد نکند.

هاشمی نسب درباره این موضوع که جواد نکونام هم به عملکرد داور اعتراض داشت، گفت: واقعیت این است که هم پرسپولیسی ها از داوری شاکی بودند و هم ما. هر دو طرف به نحوه قضاوت اعتراض داشتند.

مربی نساجی درباره این موضوع که آیا امروز نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس مستحق باخت بود یا نه، توضیح داد: امروز مستحق برد نبودیم، اما مستحق شکست هم نبودیم و می توانستیم با تساوی زمین بازی را ترک کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 946

به "مهدی هاشمی نسب: مستحق باخت نبودیم، قضاوت داور عالی بود و حرف نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی هاشمی نسب: مستحق باخت نبودیم، قضاوت داور عالی بود و حرف نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید