ملی پوشان تکواندو فردا به اردو می روند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسوین تکواندو، این رقابتها طی روزهای 15 و 16 آذرماه به میزبانی روسیه در شهر مسکو برگزار خواهد شد و مرحله جدید اردوی تمرینی مردان ملی پوش تکواندو کشورمان به منظور حضور در این رویداد مهم عصر فردا سه شنبه 14 آبان ماه با حضور 10 تکواندوکار در فدراسیون تکواندو شروع می گردد.

ملی پوشان تکواندو فردا به اردو می روند

آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی ، سروش احمدی و سجاد مردانی نفرات دعوت شده به اردو هستند. همچنین عرفان بزرگی، ابراهیم صفری، پدرام جمشیدی، امیرعلی پروینی و پوریا عرفانیان به عنوان حریف تمرینی در اردو حضور پیدا می نمایند.

راهنمایی این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. رقابت های فینال گرندپری 8G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی به منظور ارتقای رنکینگ المپیکی در تورنمنت کرواسی شرکت خواهند کرد که برای حضور در این رویداد روز چهارشنبه - 15 آبان ماه به همراه عسکری و بسحاق راهی زاگرب می شوند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17073

به "ملی پوشان تکواندو فردا به اردو می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان تکواندو فردا به اردو می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید