مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال ایران جدی نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه گیتی پسند اصفهان در بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر آسیب دید، اما مصدومیت وی جدی نیست.

مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال ایران جدی نیست

به گزارش ، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که در رقابت های لیگ برتر حضور دارد و در فصل جدید این رقابت ها تا هفته دوم این مسابقات نتوانسته است نتایج مطلوبی را کسب کند همچنین این تیم از بازیکنان ملی پوش زیادی در ترکیب خود برخوردار است.

یکی از بازیکنان ملی پوش این تیم محمد رضا سنگ سفیدی است که در جریان بازی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در بازی با تیم ملی حفاری اهواز دچار آسیب دیدگی شد و از ناحیه مچ پا دچار ورم شدیدی شده است.

در بعضی از خبرگزاری ها امروز آمده است که این بازیکن به مدت چند ماه از میادین دور خواهد ماند.

سنگ سفیدی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت مصدومیت خود گفت: از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده ام و مچ پایم ورم نموده است.

وی اضافه نمود: امروز قرار است که از مچ پایم عکسبرداری کنم تا شدت مصدومیتم معین گردد و به احتمال زیاد به بازی بعد نخواهم رسید.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که آیا درست است که چند ماه از میادین دور خواهید ماند بیان داشت: خیر چنین چیزی صحت ندارد و امروز بعد از عکس دریافت از پاهایم همه چیز معین خواهد شد و این که چند ماه از میادین دور خواهم ماند درست نیست و به احتمال زیاد فقط به بازی بعد نخواهم رسید.

لازم به یادآوری است که تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر روز سه شنبه در اصفهان میزبان تیم آذرخش بندر عباس خواهد بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9856

به "مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال ایران جدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال ایران جدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید