مشارکت مالی زنان به وسیله کسب و کارهای خانگی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون توسعه کارافرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد وزارت کار طی دو سال اخیر متاثر از فضای مالی، روند خوبی پیش گرفته شد ولی کسب و کارهای خانگی می تواند به مشارکت مالی زنان یاری کند.

مشارکت مالی زنان به وسیله کسب و کارهای خانگی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم نامه که صبح امروز در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی برگزار گردید، گفت: در بازه زمانی چند ساله نتایج خوبی از این نوع همکاری وجود داشته است، معمولا ابزار اصلی دولت، وام و مجوز است و مصداق دقیق آن کسب و کار خانگی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دوره که همکاری ما با جهاد شکل گرفت دستاوردهای خوبی بدست آوردیم، از حکمرانی مالی ما نمی توان انتظار داشت که از حدی بالاتر رود.

منصوری گفت: رویکرد وزارت کار طی دو سال اخیر متاثر از فضای مالی، روند خوبی پیش گرفته شد ولی کسب و کارهای خانگی می تواند به مشارکت مالی زنان یاری کند.

وی در خاتمه اظهار داشت: خوشبختانه به 41 درصد مشارکت مالی رسیدیم اما سهم بانوان در این درصد، زیاد نیست البته همکاری بین دستگاه ها با مدیریت معاون رئیس جمهور در امور زنان شکل گرفته است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7212

به "مشارکت مالی زنان به وسیله کسب و کارهای خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت مالی زنان به وسیله کسب و کارهای خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید