مستحق پیروزی بودیم، از طرفداران سپاهان انتظار بیشتری وجود داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز آدینه بین تیم های پرسپولیس و سپاهان با حضور حدود 80 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی و به قضاوت بیژن حیدری شروع شد و در نهایت با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

مستحق پیروزی بودیم، از طرفداران سپاهان انتظار بیشتری وجود داشت

مهدی شیری پس از این بازی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، همه دیدند که کاملاً بر بازی مسلط بودیم، هیچ خطری بر روی دروازه ما ایجاد نشد و باید این بازی را می بردیم تا تقریباً قهرمانی مان قطعی می شد اما متأسفانه اتفاقاتی که در ابتدای بازی رخ داد، تأثیر بسزایی در روند بازی گذاشت و حتی دیدیم که در دقایقی از بازی هم بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

وی اضافه نمود: از طرفداران سپاهان انتظار بیشتری داشتیم. آنها نباید چنین رفتاری از خود نشان می دادند. اگر این اتفاقات رخ نمی داد، مطمئن باشید بازی جذاب و زیباتر برگزار می شد اما این حواشی کاملاً بر بازی تأثیر گذاشت و فکر می کنم در دقایق ابتدایی، همه بیشتر حواسشان به درگیری ها بود تا بازی.

شیری در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی دست پیدا خواهید کرد یا خیر؟ گفت: با این تساوی تا حدودی کارمان سخت تر شد اما کوشش می کنیم تا در بازی های آینده برنده باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه گفت: بازی سختی برابر تراکتور خواهیم داشت ولی کوشش می کنیم آن دیدار را با پیروزی به خاتمه برسانیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 6904

به "مستحق پیروزی بودیم، از طرفداران سپاهان انتظار بیشتری وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستحق پیروزی بودیم، از طرفداران سپاهان انتظار بیشتری وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید