مدیرعامل شهر خودرو: تاخیر در لیگ برای همه تیم هاست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل تیم فوتبال شهر خودرو می گوید اگر مسئله ای هم از بابت تاخیر در شروع لیگ باشد برای همه تیم هاست.

مدیرعامل شهر خودرو: تاخیر در لیگ برای همه تیم هاست

به گزارش خبرنگاران، جواد وطنخواه، مدیرعامل باشگاه شهر خودرو عصر سه شنبه در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در جوار حرم امام رضا (ع) قرعه کشی انجام می شود. امیدوارم سال فوتبالی خیلی خوبی داشته باشیم، برای تمام ایرانی ها مخصوصا مشهدی ها.

او ادامه داد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. در جذب بازیکن، خواسته های مسوول فنی تیم را برآورده کردیم. اردوی خارجی نشد برویم البته زیاد هم بد نشد. اردوهای داخلی و بازی های تدارکاتی داشتیم. امیدوارم که سال خوب و فوتبالی خوبی از کار دربیاید.

وطنخواه درباره میزان آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) بیان نمود: یکی دو مورد جزئی آماده نشده اما در حال آماده شدن است. فقط بحث گیت ها مانده است. قرارداد بسته شده و به زودی آماده می شود.

مدیرعامل شهر خودرو اضافه کرد: اگر مسئله ای هم از بابت تاخیر در شروع لیگ باشد برای همه تیم هاست. در بحث برنامه ریزی برای مربیان کمی آزار و اذیت به وجود آمد، اما برای همه تیم ها یکسان است.

او درباره روند حمایتی از جانب شهرداری و شورای شهر مشهد هم توضیح داد: شهرداری و شورای شهر کنار ما هستند. تمام استان کنار تیم هستند و همه حمایت می کنند. قرار بر تعهد مالی نبوده است اما در فصل قبل هر تعهدی مالی داشتند انجام دادند و همه جوره به ما کمک کردند. این کمک ها ادامه دار است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11030

به "مدیرعامل شهر خودرو: تاخیر در لیگ برای همه تیم هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شهر خودرو: تاخیر در لیگ برای همه تیم هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید