مدافع صنعت نفت: دهم جدول صندلی واقعی ما نیست، احساس نمی کنم سرجیو سرمربی من است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قرار دریافت در ردره دهم جدول، صندلی واقعی صنعت نفت نیست و کوشش می کنیم تا به رتبه های بالاتر بیاییم.

مدافع صنعت نفت: دهم جدول صندلی واقعی ما نیست، احساس نمی کنم سرجیو سرمربی من است

سیروان قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره عملکرد صنعت نفت در 9 بازی گذشته گفت: اگر دقت نموده باشید ما مقابل تیم های بالای جدول نتایج خوبی گرفتیم. ما به پرسپولیس و سپاهان نباختیم و تراکتورسازی را هم بردیم، حتی با ذوب آهن هم مساوی کردیم و در بین بالای جدولی ها فقط به پدیده باختیم. این نشان می دهد که تیم ما کیفیت فنی خوبی دارد و در مسابقات قبلی بدشانس بودیم که نتایج بهتری نگرفتیم. حالا هم هدف مان این است که به رده های بالاتر بیاییم و قرار دریافت در رده دهم جدول، صندلی واقعی صنعت نفت نیست.

مدافع صنعت نفت که در این فصل برای اولین بار بازی در لیگ برتر را تجربه می نماید در خصوص عملکرد خودش توضیح داد: باید از اعتماد باشگاه صنعت نفت و سرجیو سرمربی تیم تشکر کنم. امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشم تا جواب اعتماد آنها را به خوبی بدهم. بازی به بازی تجربه من بیشتر می گردد و این موضوع می تواند به من کنم کند.

قربانی در خصوص کار کردن با پائول سرجیو اظهار داشت: سرجیو از لحاظ فنی و شخصیتی یک مربی فوق العاده است. وی شب و روز در حال کار کردن است و همه بچه های تیم کار کردن با این مربی را دوست دارند. سرجیو با همه بازیکنان قبل از اینکه سرمربی شان باشد، یک رفیق است و من احساس نمی کنم که سرجیو سرمربی من است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1933

به "مدافع صنعت نفت: دهم جدول صندلی واقعی ما نیست، احساس نمی کنم سرجیو سرمربی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع صنعت نفت: دهم جدول صندلی واقعی ما نیست، احساس نمی کنم سرجیو سرمربی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید