لیستی از عرضه اولیه های جدید ، عرضه اولیه بعدی چیست؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، پیش از عرضه اولیه سیتا، سهامداران شاهد عرضه اولیه وپویا بودند. قبل از آن، افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس، خبر داده بود که دو عرضه اولیه در دستور کار فرابورس واقع شده است که یکی از این عرضه اولیه ها به روش ثبت سفارش و دیگری به روش گشایش نماد است.

لیستی از عرضه اولیه های جدید ، عرضه اولیه بعدی چیست؟

وی به ایسنا شرح داده بود: در واقع عرضه اولیه به روش ثبت سفارش برای سرمایه گذاری پویا و عرضه اولیه به روش گشایش نماد برای بیمه خاورمیانه است که در حال پیگیری امور مربوط به آن برای انتقال از بازار پایه به بازار اول هستیم.

احتمالا در روزهای آینده باید منتظر عرضه اولیه به روش گشایش نماد برای بیمه خاورمیانه بود.

همچنین عرضه اولیه دیگری که احتمالا در آینده نزدیک انجام گردد، مربوط به لیزینگ پارسیان است.

اخیرا مدیرعامل لیزینگ پارسیان از عرضه اولیه سهام این شرکت با نماد ولپارس، در بورس تهران تا خاتمه تیر ماه اطلاع داده و گفته بود: فرایند عرضه لیزینگ پارسیان در بورس تهران به مراحل خاتمهی رسیده است و در مرحله قیمت گذاری قرار گرفته است.

لیست جدید عرضه اولیه های پیش رو

علاوه بر نمادهای مورد اشاره،در چند روز اخیر اخبار متعددی درباره عرضه اولیه در بورس منتشر شده است.

مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر با بیان اینکه سهام نیروگاه گیلان تا خاتمه تیرماه جاری قرار است در بورس عرضه گردد گفت: نیروگاه گیلان از سازمان خصوصی سازی خریداری شده و سود و زیان مطلوبی دارد.

همچنین شرکت فراوری نیروی برق آبادان با نماد آبادا در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

از سوی دیگر اعلام شد که براساس برنامه ریزی ها و هماهنگی ها با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سهام پتروشیمی بندر امام سال جاری به بازار سرمایه عرضه می گردد.

مدیر عامل شرکت سیم و کابل ابهر هم از ورود این شرکت به بورس از اواخر تابستان سال جاری با سرمایه 102 میلیارد تومان اطلاع داد.

معاون مالی و مالی هلدینگ زر، هم از انتشار اصلاحیه تغییر قیمت محصولات زر روی سایت کدال اطلاع داد و گفته است: مانع خاصی برای عرضه اولیه غزر نداریم و تمامی موارد خواسته شده از سوی سازمان بورس را اطلاع رسانی نموده ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیمی بافت نیز از عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه اطلاع داد.

در کنار این نمادها، براساس اعلام بانک تجارت، مراحل پذیرش تامین سرمایه کاردان به بورس در حال اجرا است و شاهد عرضه اولیه آن خواهیم بود.

این اخبار در حالیست که در هفته اخیر وزیر اقتصاد گفت: با تامین اجتماعی و شستا تفاهم کردیم تا 21 شرکت بورسی عرضه اولیه داشته باشند و از هفته آینده عرضه های اولیه طی دو روز عرضه می گردد.

اما آیا زیرساخت های دو عرضه اولیه در هر هفته مهیا است؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35528

به "لیستی از عرضه اولیه های جدید ، عرضه اولیه بعدی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیستی از عرضه اولیه های جدید ، عرضه اولیه بعدی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید