قاسمی نژاد: باید شکست دور رفت مقابل سپاهان را جبران کنیم، دوست دارم در پدیده بمانم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمد قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تأکید کرد که در بازی با سپاهان باید شکست دور رفت مقابل این تیم را جبران نمایند.

قاسمی نژاد: باید شکست دور رفت مقابل سپاهان را جبران کنیم، دوست دارم در پدیده بمانم

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شرایط فعلی پدیده گفت: تیم ما خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و خدا را شکر که بازی با سایپا را هم با برد پشت سر گذاشتیم. طرفداران هم برای حمایت پدیده از مشهد به تهران آمده بودند که باید از آنها تشکر کنم. حالا هم خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می کنیم که یک فینال واقعی است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم. ما برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان باید در دو بازی باقیمانده بیشترین امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به رویارویی تیمش با سپاهان تأکید کرد: ما در بازی رفت یکی از بهترین بازی های این فصل را به نمایش گذاشتیم و بالای 600 پاس دادیم، ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم. باید از اتفاقات بازی رفت درس بگیریم و مقابل تیمی که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، با تمرکز بالا بازی کنیم. سپاهان روی قدرت سرزنی و جنگندگی کی روش استنلی در خط حمله تکیه دارد و باید مقابل این تیم کم اشتباه باشیم و شکست دور رفت را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده که قراردادش با این تیم رو به اتمام است، درباره وضعیتش برای فصل آینده مطرح نمود: من چند پیشنهاد دارم، اما واقعیت این است که هنوز تصمیمی نگرفتم. البته از بازی در پدیده احساس خوبی دارم و شهر مشهد هم فوق العاده است. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد در پدیده بمانم، خصوصاً اینکه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7387

به "قاسمی نژاد: باید شکست دور رفت مقابل سپاهان را جبران کنیم، دوست دارم در پدیده بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: باید شکست دور رفت مقابل سپاهان را جبران کنیم، دوست دارم در پدیده بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید