فعالیت احزاب نباید فقط به زمان انتخابات محدود گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اجرایی خانه احزاب آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه باید امید را در جامعه گسترش دهیم، گفت: امید و نشاط احتیاج امروز جامعه ما است.

فعالیت احزاب نباید فقط به زمان انتخابات محدود گردد

وی با تاکید بر اینکه تشکیل خانه احزاب استان گام مهمی در استان است، گفت: از فعالان و تلاشگران این خانه احزاب تشکر می کنم، ما در استانداری آذربایجان شرقی آمادگی لازم را برای حمایت از احزاب و گروه های سیاسی داریم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه روند کنونی ساختارهای سیاسی به ویژه در عرصه انتخابات اصولی نیست، ادامه داد: احزاب می توانند به عنوان نهادهایی متعهد کاندیداهایی شایسته را برای انتخاب مردم معرفی نمایند.

وی گفت: افرادی که احزاب معرفی می نمایند دنبال منافع عمومی بوده و پس از انتخاب نیز در قبال عملکرد خود جوابگو خواهند بود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه احزاب از بنیان های اساسی برای شکل گیری جامعه مدنی هستند، اضافه نمود: احزاب و گروه های سیاسی به عنوان نمایندگان اقشار مردمی می توانند در تبیین مسائل و ارایه راهکارها در استان نقش اساسی ایفا نمایند.

پورمحمدی با بیان اینکه با ایجاد بسترهای لازم باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم، نخبگان و دانشگاهیان در امور فراهم گردد، گفت: اختلاف سلیقه بین گروه های سیاسی طبیعی بوده ولی این مهم خود عاملی برای توسعه و پیشرفت است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4168

به "فعالیت احزاب نباید فقط به زمان انتخابات محدود گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت احزاب نباید فقط به زمان انتخابات محدود گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید