فروش Borderlands 2 به 22 میلیون نسخه رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ظاهرا معرفی Borderlands 3 به فروش قسمت های قبلی مجموعه هم یاری نموده و حالا هر چقدر که به عرضه بازی نزدیک می شویم، افراد بیش تری سراغ شماره اول و دوم می روند و آن ها را تجربه می نمایند. بر این اساس یکی دو روز قبل آگاه شدیم که فروش Borderlands 2 به 22 میلیون نسخه رسیده است.

فروش Borderlands 2 به 22 میلیون نسخه رسید

پیش از این در ماه می اعلام شده بود که بازی توانسته 20 میلیون نسخه از زمان انتشار خود بفروشد. در مجموع کل سری بوردرلندز حدود 48 میلیون نسخه به فروش رسانده است. در ماه می، مجموع فروش بازی بیش از 43 میلیون نسخه بود. بنابراین، علت فروش چند میلیون نسخه ای بازی در این ماه ها را می توان به خاطر معرفی و عرضه نزدیک قسمت سوم دانست.

علاوه بر این، مدتی قبل یک بسته الحاقی رایگان برای بوردرلندز 2 هم منتشر شد که طبق گفته سازندگان، داستان آن به قسمت سوم ارتباط دارد و می تواند مقدمه ورود بازی کننده ها به اثر بعدی باشد.

استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک تو، درباره موفقیت های اخیر بازی گفت: افزایش فروش بازی بازتابنده این حقیقت است که اثر بوردرلندز، حتی با وجود گذشت هشت سال از آخرین قسمت آن، حالا قوی تر از همواره به نظر می رسد. فکر می کنم نسل جدیدی از مشتریان هستند که برای بوردرلندز اشتیاق بسیار زیادی دارند و حالا که داریم به انتشار قسمت سوم در ماه سپتامبر نزدیک می شویم، این نشانه بسیار خوبی است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 11355

به "فروش Borderlands 2 به 22 میلیون نسخه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Borderlands 2 به 22 میلیون نسخه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید