عزم جدی فدراسیون کشتی در راه مبارزه با دوپینگ، جرائم سنگین و محرومیت در انتظار خاطیان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فدراسیون کشتی عزم خود را برای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل دوپینگ جزم نموده است.

عزم جدی فدراسیون کشتی در راه مبارزه با دوپینگ، جرائم سنگین و محرومیت در انتظار خاطیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از فدراسیون کشتی، جلسه ای با حضور فرزاد شارکی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) و رضا وفایی رئیس کمیته آموزش این ستاد در محل فدراسیون کشتی برگزار گشت.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد نتایج این جلسه گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته از سوی مسئولین فدراسیون با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مقرر شد در اسرع وقت دوره های آموزشی مبارزه با دوپینگ ویژه ورزشکاران، مربیان و سایر اعضای کادر فنی تیم های ملی در رده های سنی مختلف برگزار گردد.

امامی در ادامه شرح داد: فدراسیون کشتی در مورد مبارزه جدی با دوپینگ تمام کوشش خود را خواهد نمود تا سایه شوم دوپینگ از سر ورزش ملی ما بر داشته گردد و بر این اساس آمار نمونه های گرفته شده از کشتی گیران در 6 ماه گذشته نزدیک به دو برابر زمان مشابه در سال قبل بوده و با هماهنگی های صورت گرفته، این میزان به 5 برابر در سال جدید خواهد رسید.

امامی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن رقابت های مختلف کشتی در کشور از جمله مسابقات قهرمانی کشور، لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام باشگاه های دنیا، جام تختی و دیگر مسابقات بین المللی و داخلی در تمامی رده های سنی ، همچنین با عنایت به اعتقاد و پایبندی مسئولین فدراسیون به ورزش پاک در جهت موفقیت های ورزشی در سطح دنیا و المپیک، فدراسیون کشتی طی نامه ای رسمی به فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) آمادگی و همکاری کامل خود را برای حضور مأموران ستاد مبارزه با دوپینگ برای انجام نمونه گیری در کلیه مسابقات داخلی و بین المللی و حضور سرزده مأموران این ستاد در منازل و محل های تمرینی کشتی گیران برای انجام نمونه گیری اعلام نموده است. لازم به شرح است آدرس و شماره تلفن بیشتر کشتی گیران در اختیار ستاد مبارزه با دوپینگ قرار گرفته است.

وی گفت: به طور کلی برنامه های ضد دوپینگ فدراسیون بر پایه آموزش و سپس آزمایش است و در صورت تخطی سهوی و یا عمدی هر یک از کشتی گیران، با فرد و یا افراد خاطی برخورد جدی و قاطع خواهد شد و مسئولیت محرومیت و جرائم سنگین نقدی آن بر عهده کشتی گیر مربوطه خواهد بود و پس از اعلام قطعی دوپینگ، نام ورزشکار خاطی به وسیله سایت فدراسیون کشتی به اطلاع عموم خواهد رسید.

سخنگوی فدراسیون کشتی در انتها خاطرنشان کرد: از این پس، پیش از حضور کشتی گیران در اردوهای تیم های ملی در همه رده های سنی برای رعایت موارد مرتبط با داروهای نیروزا و دوپینگ تعهد کتبی همراه با ضمانت قانونی و اجرایی گرفته می گردد و در صورت انجام هر تخلف احتمالی، کشتی گیر مسئول جرائم آن خواهد بود.

4057/

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32011

به "عزم جدی فدراسیون کشتی در راه مبارزه با دوپینگ، جرائم سنگین و محرومیت در انتظار خاطیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم جدی فدراسیون کشتی در راه مبارزه با دوپینگ، جرائم سنگین و محرومیت در انتظار خاطیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید