عرب: می خواهند پرسپولیس را از دبل قهرمانی دور نمایند، قابل پیش بینی بود با حاشیه سازی روبرو شویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است که بعضی می خواهند با ایجاد حاشیه ، شاگردان برانکو ایوانکوویچ را از قهرمانی جام حذفی دور نمایند.

عرب: می خواهند پرسپولیس را از دبل قهرمانی دور نمایند، قابل پیش بینی بود با حاشیه سازی روبرو شویم

به گزارش خبرنگاران، ایرج عرب در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با ابراز نگرانی نسبت به برخی شایعه سازی ها در آستانه بازی نیمه نهایی جام حذفی گفت: برای ما قابل پیش بینی بود که در این مقطع و با توجه به قهرمانی که در لیگ برتر داشتیم، برای به حاشیه بردن تیم و بر هم زدن تمرکز مجموعه، با چنین حاشیه سازی هایی روبرو شویم.

وی ادامه داد: با صراحت اعلام می کنم هنوز برای جابجایی تصمیم گیری نکرده ایم و فهرست ورود و خروج نداریم. وقتی دو بازی دیگر باقی مانده است، طبعاً نمی توانیم به جابجایی ورود کنیم. برخی می خواهند با این قبیل کارها، پرسپولیس را از قهرمانی حذفی دور نمایند تا دبل قهرمانی رقم نخورد. وقتی این شایعات رواج پیدا می نماید، به نظر ما یک هدفش این است که ذهن بازیکن و طرفدار ما را بر هم بریزد.

عرب خاطر نشان کرد: از طرفداران هم تقاضا داریم برای موفقیت تیم به این قبیل اخبار توجه ننمایند. با بها دادن به این شایعات، به رواج آنها یاری می گردد و تیم را از آرامش و تمرکز دور می نماید. طرفداران اخبار موثق درباره جابجایی را هم از سایت رسمی باشگاه دنبال نمایند.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: در این آشفته بازار شایعات، برخی می خواهند آب را گل آلود نمایند تا از آن ماهی بگیرند. اول شایعه می نمایند فهرست وجود دارد. بعد برای بازیکنان خودشان با نام پرسپولیس بازار گرمی می نمایند. از طرفی هم به پرسپولیس لطمه می زنند. گاهی هم افرادی به دروغ خودشان را از طرف پرسپولیس معرفی می نمایند یا به بازیکنان دیگر تیم ها می گویند که پرسپولیس آن ها را می خواهد و آن بازیکن هم باور می نماید. گاهی هم ممکن است با یک بازیکن ما مشکل داشته باشند و مرتب در پست او از بازیکنانی نام می برند که پرسپولیس می خواهد آنها را جذب کند. در حالی که ما منتظریم این دو بازی هم تمام گردد و بعد تازه با آقای برانکو بنشینیم و به یک جمع بندی برسیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 7996

به "عرب: می خواهند پرسپولیس را از دبل قهرمانی دور نمایند، قابل پیش بینی بود با حاشیه سازی روبرو شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: می خواهند پرسپولیس را از دبل قهرمانی دور نمایند، قابل پیش بینی بود با حاشیه سازی روبرو شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید